Heeft iemand nog plaats in zijn/haar container

loecky

XPdite Sponsor
Hallo, Ik wil graag een inbouw koelkast kopen en versturen vanuit Nederland naar Sydney. Is er iemand die binnenkort (Augustus-December 2020) naar Sydeny komt en nog plaats heeft in zijn/haar container? Ik heb iets van 1 cubic meter nodig en wil er natuurlijk (goed) voor betalen. Zijn er anders tips voor n bedrijf dat kleine paketten naar Sydney verstuurt via container vervoer?

Ik snap wel dat het moeilijk zal zijn met COVID19 maar het is het proberen waard.

Bedankt voor de antwoorden.
Loek
 
Hallo, Ik wil graag een inbouw koelkast kopen en versturen vanuit Nederland naar Sydney. Is er iemand die binnenkort (Augustus-December 2020) naar Sydeny komt en nog plaats heeft in zijn/haar container? Ik heb iets van 1 cubic meter nodig en wil er natuurlijk (goed) voor betalen. Zijn er anders tips voor n bedrijf dat kleine paketten naar Sydney verstuurt via container vervoer?

Ik snap wel dat het moeilijk zal zijn met COVID19 maar het is het proberen waard.

Bedankt voor de antwoorden.
Loek
Die kans is klein @loecky . Zoals je weet zit Oz op slot en het gaat waarschijnlijk nog wel ff duren voor er new xpditers arriveren. Hier kopen lijkt veel simpeler en snellere optie.
 
Wat @Red dust zegt idd. En @loecky die inbouw koelkast moet je wel heel veel waard zijn. Die dingen kosten hier nou niet echt de wereld en met name de LG’s zijn kwalitatief goed. Om een koelkast in NL te kopen en verschepen lijkt me niet de moeite waard?
 
Back
Top