Helaas Harriet the turtle is niet meer

Ik vind hem ook helemaal geweldig! Moest ff aan hem wennen, maar de passie die die man in zich heeft voor zijn vak..........ik vind eigenlijk dat iedereen zo gepassioneerd moet zijn bij wat-ie doet! Maakt het leven een stuk interessanter!

Marc

Helemaal mee eens, iemand die zijn leven in het teken stelt van dieren/natuur en bescherming daarvan: Helemaal geweldig.
Hij heeft een hoop bereikt en heeft enorm veel kennis. Ik heb hem ook live mogen zien in de zoo vorig jaar, superleuk.
en zo vaak zag ik z'n hoofd niet voorbij komen, viel best wel mee, met name de winkels maar ik hou toch niet van dat soort souvenirs
165955265_f327b4606b_m.jpg

En natuurseries zijn nog nooit zo leuk geweest op tv: Have a look at this!!! Crikey!

[Lost: Quote aangepast]

[quote author=bono link=topic=5019.msg63795#msg63795 date=1151097168]
Ben ik dan de enige fan van Steve??
[/quote]

ik ben ook een mega Steve Fan en idd zoals al geschreven werdt die poppen etc en die film die hij gemaakt heeft al dat geld gaat naar wild life super toch en als er vraag naar is waarom niet ? ben het er helemaal mee eens en Steve mag best trots zijn op zichzelf
iedereen zei dat hij het nooit voor elkaar zou krijgen om de croc's in zijn crocoseum zou krijgen en tatdaaaaaaaa Stevo heeft het toch maar voor elkaar gekregen het was zijn leven en zijn lust de pasie die hij uitstraalde schitterend ook al heb ik er in het begin wel aan moeten wennen
Steve ik vindt m geweldig  :up:

Back