!!!HELP!! Ben NU WHV aan het aanvragen:hoe vertaal je "facilitair medewerker"??

Lenka

New Member
Aaaagggggggh..... 

Ik ben NU mijn 1e WHV aan het invullen. Maar weet niet hoe ik mijn huidige beroep moet vertalen. Namelijk:
facilitair medewerker.

Wat moet ik opschrijven..?? HELP!!!  PLEASE!!!

Een wanhopige Lenka  :cry: :cry: :cry:
(Bedankt!)  :oops:

Volgende vraag:  :| :| :|

Ik ben nog geen stap verder met mijn WHV aanvraag. Volgende vraag:

Wat is een MBO (BOL4) opleiding vertaald??

1) higher degree course
2) degree course
3) diplom course
4) college degree
5) senior high school degree/ or certificate
6) junior "              "              "
7) other

hellup!!!  :cry: :cry: :cry:

Hoi!
Ik ben al uit de brand geholpen. (Pfff!) :up:

Topic kan gesloten worden.
Groetjes van Lenka

Hoi Lenka,

Mag ik weten wat je gekozen hebt?

Toen ik naar Australie kwam in 04, had ik net de opleiding Facilitaire dienstverlening afgerond in Deventer.
Zonder werkervaring ben ik hier maar aan de gang gegaan als receptioniste, en werk nu als 'Maintenance accounts officer', maar eigenlijk zou 'facilities assistant' de beste titel zijn, ik doe allerlei facilitaire achtige dingen.

Hoi Simone,
Ik wilde eerst wachten met kiezen, maar ik kon mijn aanvraag maar niet opslaan.  :|
Ik MOEST dus iets kiezen en verder gaan.

Even later raadde iemand mij aan dat het niet zo precies hoeft.
Mijn normale baan is tussen de dieren, dus heb ik dat beroep maar opgeschreven, ook al ben ik nu tijdelijk als facilitair in dienst. (Om geld te verdienen voor Australie). :up:

Met het diploma... gewoon gegokt. Ik heb lang gezocht op internet en woordenboek. Uiteindelijk las ik iets dat een MBO ook wel iets van "senior vocational ....(iets)"heet. Dus gokte ik op de naam die er het meeste op leek.

Ik denk niet dat dit problemen zal geven met een aanvraag voor WHV.

Uiteindelijk heeft het invullen van het 1150E forumlier mij anderhalf uur geduurd. gewoon omdat ik alles zo precies wilde invullen. En tja, ik heb een achternaam met allerlij tekentjes, dus voordat ik eruitkwam wat ik nou voor die letters moest invullen was ik ook even verder...

Groetjes
Lenka

Hoi,
Ook ik heb facilitair management in Deventer gestudeerd :)
Ik zou kiezen voor employee facility management... Maar voor je WHV maakt het niet uit wat je invult. Is volgens mij meer voor de statestieken, wat voor achtergrond de aanvragers hebben.

Simone; op wat voor visum ben jij nu in Australie? Ik heb namelijk ook pas net mijn opleiding afgerond (2005) en vertrek volgende week ( :lol: ) ook zonder echte leidinggevende ervaring..................
Ben benieuwd.

Janine

Ow, sorry, had beter andere volgorde kunnen aanhouden (eerst op je profiel kijken en dan pas berichtje typen  :|
Zie dat je geboren bent in Australie.... dat is wel makkelijk:)
Ach ja.... foutje moet kunnen !!!!

Janine

Ja, voor WHV maakt het idd niet zo veel uit.

Hoi Janine, bijna goed, niet geboren, maar nu wel Aussie citizen. Ik had het dus erg makkelijk, en Pascal ook wel, op een spouse visum. :)

Back