Help! hoe moet ik mijn relatie nog meer bewijzen

Maike

New Member
Hoi
Ik heb vandaag bericht gehad uit australie n.a.v. mijn aanvraag voor het skilled independent visum.
Mijn man en ik zijn tijdens de visumaanvraag getrouwd.
Nou wil ze bewijs van onze relatie voor het huwelijk.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb al bewijs van een gezamelijke bankrekening gestuurd en bewijs van dat we op hetzelfde adres wonen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
ik wil nu de levensverzekeringpolis laten kopieren/vertalen (2 jaar oud) en ik heb wat brieven van een notaris die aan ons beide zijn gericht ivm de koop van ons huis (ook 2 jaar oud), om nou de hele hypotheekakte te laten vertalen......
Weet iemand hoe ik ze daar tevreden kan stellen?
Alle tips zijn welkom
Groetjes Maike
 
En je huwelijksboekje? En je inschrijving als gehuwden in de gemeente?  IS dat geen idee? En veel officieler ....

Sara
 
Ja die moet ook mee, maar het gaat ze om bewijs van relatie voor het huwelijk
bedankt
Maike
 
Zo was het bij ons ook: wij zijn getrouwd nadat aanvraag al weg was.
Ik heb opgestuurd: -
-verklaring onder ede van 3 familieleden dat wij al zoveel jaar een stabiele relatie hebben en samenwonen en plannen maken voor de toekomst
-foto's van ons 2 samen van verschillende perioden, zodat je goed zag dat er veel tijd tussen zat: andere seizoenen, andere kapsels, ...
-bewijs van gezamelijke bankrekening
-oude gsmafrekeningen waar je zag dat ik zijn gsm vaak belde en hij de mijne
-bewijs van adres op zelfde plek

Hopelijk heb je daar iets aan ...  :up:

Sara
 
Dank je!
Ik heb nu:
Huwelijksakte
Brief van kadaster dat wij beide eigenaar zijn geweest van ons huis en grond
Taxatiebrief van ons huis, op beider naam
3 Brieven van notaris op beider naam t.a.v. ons huis
Koopakte huis op beider naam
Levensverzekering op beider naam
uittreksel bevolkingsregister dat we op het zelfde adres staan ingeschreven.

Nou  heb ik nog een vraagje:
Hoe heb je die verklaring onder ede opgesteld? Dat wil ik ook doen maar ik weet niet hoe
Moet je van de gemeente een verklaring van alle adressen waar je hebt gewoond je hele leven?
Of is het voldoende dat je een uitreksel hebt dat je op hetzelfde adres staat ingeschreven (2 verschillende adressen hebben wij samengewoond)
Bedankt
Groetjes Maike
 
Ik zou proberen officiele papieren te hebben van zo lang mogelijk geleden: dus van beide adressen, want daarop staan dan 2 data en zien ze dat je al minstens zoveel jaar samenwoond hé. Volgens mij is een (vertaald) uittreksel met start datums erop wel voldoende hoor.

Voor die verklaringen ben ik naar de notaris geweest met die mensen. Ze hadden op voorhand al int Engels een verklaring geschreven en de notaris vraagt dan of zij dat geschreven hebben en checkt hun identiteitskaart.
Ma probeer dingen mee te geven van zo lang mogelijk geleden .... dat ze zien dat jullie al lang bijeen zijn.

Sara
 
Yep, al 9 jaar saampjes
Ik heb oude foto's gevonden met de datum achterop geprint
Ik denk dat brieven van een notaris, levensverzekering, 1 polis op 2 namen, hypotheek overeenkomst wel goed moet zijn.
Jullie hebben het visum al begrijp ik?
Jaloers.........zucht
Nou ja, wij zijn er bijna...
Bedankt voor je reacties,heel fijn
Groetjes maike
 
Dat zit wel goed hoor, met zoveel informatie over jullie relatie!!  :up:

Je bent er bijna!! Nog effe volhouden!! De beloning is het waard. Wij hebben al een tijdje ons visum en vertrekken zéér binnenkort ....


Succes hé!
Sara
 
O wow!! :lol:
Wij kunnen gelukkig volgende week al voor de medicals, dus bij ons gaat het hopelijk ook snel
Groetjes maike
 
Back
Top