Help mijn kids

Alex

New Member
Welk nederlandstalig gezin zou mijn kids willen helpen
Dochter 19 jaar zoon 17 jaar
Zijn met de oom van mijn vrouw naar Brisbane vertrokken voor vakantie met de belofte van dat hij voor de kids zou zorgen .... nu ze daar zijn zitten ze in een backpackers hotel en moeten nu zelfs hem aan het eten houden van al zn beloftes is niets waar.
Wie kan en wil ze helpen toch nog iets van hun verblijf daar te maken
Natuurlijk zullen ze een vergoeding betalen voor kost en inwoning
 
Hoi Alex,

Wat vervelend om te horen dat de vakantie anders is uitgepakt dan gedacht. Ik zit zelf ook gewoon in Nederland dus kan helaas niets voor je betekenen.
Maar op zich is er toch niks mis met een hostel?

Groetjes Gwen
 
de oom van mijn vrouw en moeten nu zelfs hem aan het eten houden

Kan je oom niet zelf eten?..........
Welke beloftes beste Alex.
Hoe is jullie verhouding met deze oom van je vrouw?.

Voor alles is een oplossing.

Cheers,

Jack>:D
 
Heb vanuit nederland een backpackers hotel geboekt ze kunnen daar in elk geval nog ruim 2 weken vakantie vieren en dan komen ze terug naar huis....
Hij had beloofd goed voor ze te zorgen slaapplaats eten en drinken hij had een eigen huis meerdere slaapkamers enz. volgens google earth zag het huis er ook goed uit en post en pakketjes kwamen ook altijd aan ...nu bleek het om een gehuurde kamer te gaan waarvan hij ook de huur nog had opgezegd zodat ze geen slaapplaats hadden en hij niet zoveel geld meer dus kwamen er veel van de kosten voor de kinderen want hij kon niet betalen...
ik ben blij dat we dit hebben kunnen regelen zodat ik weet dat ze toch nog even kunnen genieten van hun verblijf down under

gr Alex ... mocht iemand in de buurt komen van Bunk backpackers hostel Rick en Lisa zitten daar tot 18-7
als iemand ng tips heeft over bezienswaardigheden daar dan hoor ik het graag zodat ik ze op leuke ideeen kan brengen
 
Wat een rotsituatie, veel sterkte ermee.

Waar zit dat Bunk backpackerhostel?
 
Zat te zien daar. Koop anders een LP (Lonely Planet). Het eerste waar ik aan terugdenk, is (uiteraard) de XXXX-brewery waar je een rondleiding kunt doen door de brouwerij met uiteraard aansluitend een proeverij van dit heerlijke vocht.;)
Oja,... 17 jr de jongste... zullen ze wel niet goedvinden.

Bunk is zo te zien zo'n groot opgezette backpackers-storage. Niks mis mee, relax dus.
Sunshine coast... Tweed Heads.... Mooi gebied hoor!
Jack zit daar ook ergens. Kunnen ze goed stenen sjouwen?

Het komt vast goed, maar het verhaal is niet echt om blij van te worden.
Succes er verder mee!
 
Heel vervelend zo'n situatie, maar je kan er verder iets positiefs van maken, ja, ze zijn jong, maar ook weer niet zo jong. genoeg jonge lui die met 19 jaar rondtrekken. Fijn dat ze ergens 2 weken kunnen zitten en vertel ze maar om er van te genieten en lekker de omgeving te verkennen. Ik ken het verder daar niet dus heb verder geen tips.
jo
 


OFX
Back
Top