HELP!! Mijn partner is overleden...

Wat erg :( Heel veel sterkte de komende tijd. Wat suske hierboven aan het begin zegt heb ik ook meerdere malen gelezen. Weet niet of je het al gedaan hebt, maar je kunt dit telefoonnummer bellen 131 881 en als je er daar niet uitkomt, kunnen ze je misschien doorverwijzen naar iemand die het wel weet.

Jeetje wat een vreselijk nieuws! Wat fijn dat je mensen om je heen hebt om dit alles te doorstaan. Sterkte meid!

Helaas kan ik je met je vraag niet helpen, maar gelukkig hebben anderen al een antwoord kunnen geven. Wat verschrikkelijk, Annely, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Gecondoleerd.
Contact / nodig uit zoveel mogelijk je family en vrienden om veel te praten.
De rest is voor later.......

Hoi Annely,

Ontzettend veel sterkte met je verlies -dit zal vreselijk voor je zijn..

Dit is te vinden op de website van de immi.. Je zal het door moeten geven aan je CO/ processing centre, die daarop dus verder zullen besluiten..

A permanent visa can be granted earlier if either:

• when you apply, you have been in a relationship with your partner for not less than three years, or not less than two years if there is a dependent child of your relationship
  • your sponsor or de facto partner dies, the relationship would have continued if they had not died, and you have developed close business, cultural or personal ties in Australia
  • the relationship breaks down and there is a child of the relationship
  • the relationship breaks down due to family violence.
If any of these circumstances occur, you should contact the processing centre, which will advise you about further processing requirements.

If you are later granted a permanent visa, you can:

• stay in Australia indefinitely
  • work and study in Australia
  • apply for Australian citizenship (if you are eligible)
  • sponsor eligible relatives for permanent residence
  • receive some social security payments
  • travel to and from Australia for five years f

Hoi Annely
Heel veel sterkte. Buiten wat je nu door moet maken zou je je hier geen zorgen over moeten maken, maat het is zoals ellawishes zegt. Elke verandering moet worden doorgegeven. In mijn opinie het beste wat je kunt doen is bellen voor een afspraak en alle benodigde papieren meebrengen. Als je hier vrienden hebt neem ze mee zodat deze je kunnen helpen het te begrijpen en onthouden in deze zo moeilijke tijd en situatie. Een immigratie lawyer is erg duur en betekent wachten. Je bent beter af om het zelf te doen. Ik heb mijn hele process zelf gedaan en zolang als dat je je volledig aan de regels houdt gaat alles helemaal goed. Heel veel sterkte meis.

Lees net dit draadje. Wat verschrikkelijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte met alles!

Hoi Annely, allereerst gecondoleerd met je verlies. Ik lees je bericht nu pas omdat ik sinds vandaag pas lid ben van dit Forum. Ben je nog in Tasmanie en is je familie nog bij je? Heb je steun van andere mensen in je omgeving?

Back