Help TRA general Plumber

ydewit

Member
Hallo allemaal

Wij zijn begonnen met onze visum aanvraag voor een skiled visum, daarvoor moeten we een stuk schrijven voor de TRA. We zijn al een heel eind op weg  :p maar zijn wel benieuwd of we de goede kant op gaan. Wij gaan als General Plumber (mijn vriend zit in de sprinklers :up:). Heeft iemand een voorbeeld voor zo'n General plumbing aanvraag???
 
Hoi

Is je vriend alleen werkzaam in de sprinklers of is hij ook in andere takken aktief.
Ik ben zelf als general plumber gegaan, maar daar komt best wat bij kijken hoor.
Zowiezo krijg je hier je license niet zomaar, je moet nog een cursus volgen (Qld)

hoe je je verhaal in elkaar gaat knopen als je alleen sprinklers doet zou ik niet weten.
Maar mocht je meer vragen hebben brand maar los

Groetjes Kees
 
[quote author=krokkie link=topic=9362.msg126956#msg126956 date=1224157696]
Maar mocht je meer vragen hebben brand maar los
[/quote]

Dat zal weinig helpen, want dan gaan de sprinklers af :lol1:

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=9362.msg126967#msg126967 date=1224167091]
[quote author=krokkie link=topic=9362.msg126956#msg126956 date=1224157696]
Maar mocht je meer vragen hebben brand maar los
[/quote]

Dat zal weinig helpen, want dan gaan de sprinklers af :lol1:

Bart
[/quote]
We zijn wakker zeker
 
Mijn vriend heeft ook ervaring in cv, airco, en gewoon loodgieters werk dus dat zit wel goed :up:. Het stuk voor de TRA gaat dan ook mede over sprinklers maar ook over algemeen loodgieterswerk. Ik zou alleen graag een voorbeeld hebben van iemand die dit al eens gedaan geeft om te zien of ik in de goede richting zit of dat ik nog meer moet doen.

Groetjes Johan en Yvonne
 
Ik ben nou eenmaal een technicus en geen schrijver, een klein stuk zal al helpen. Een hoofdstuk of een indeling, opsomming. Help Help help :drinking:
 
Back
Top