help! visum formulier 47sk vraagje

Maike

New Member
Hoi
Ik ben bezig met het invullen van formulier 47SK voor een skilled independent visum
Part Q: payment details.
Vraag 124:
Is this application for a Skill Matching visa?
NO -> application will be returned unassessed
YES -> Go to question 128.
Maar ik wil helemaal geen skill matching visa......
Ik heb dat gedeelte van het visum formulier ook niet ingevuld want ik wil niet in de skill matching database.
Wie kan mij helpen, als ik NO invul, krijg ik dan alles gewoon weer thuisgestuurd zonder dat het verwerkt wordt?
Ik snap het even niet meer.
Bedankt, groetjes Maike
 
Hoi Maike,

Ik weet het wel niet zeker, hoor, maar jij hebt toch ook eerst een skills assessment moeten laten doen (zoals bv. bij TRA)? Daarop moest je toch invullen voor welk beroep je wou gaan (beroep van op de SOL-lijst)? Dus doe je je visumaanvraag toch voor dat beroep? En is dat volgens mij dan toch een skill matching.  :|
Misschien kan iemand die de aanvraag al invulde je meer zekerheid geven.
Ben benieuwd. Want wij moeten dit allemaal ook nog invullen...
Sukses :up:
Grtjs,
Nath
 
O jongens sorry hoor
Ik ben een beetje stom geweest.
Je moet dat alleen invullen als je bij 124 nee invult, en ik heb daar ja en dan mag ik die vraag overslaan
SORRY HOOR
maar bedankt voor de reactie..........
 
Sorry, hoor, eventjes verkeerd begrepen. Je wil dus zeker niet voor skill matching. :roll:
Nu eens form 47SK wat beter bekeken.
In vraag 2 moet je aangeven voor welke aanvraag je gaat. Dus als je daar niet op aanduidt skill-matching (class BR, subclass 134) dan lijkt het mij logisch dat je bij vraag 124 NO invult.
Vraag je bv. subclass 136 aan  deed je toch al een skills assessment en lijkt het mij niet erg dat ze dan zeggen 'application will be returned unassessed'.
Ik denk niet dat ze daarmee bedoelen dat ze je visumaanvraag niet zullen behandelen (dan zouden ze dat toch wel niet houden tot bijna één van de laatste vragen!)
In ieder geval, sukses bij het invullen!
Grtjs,
Nath
 
Ja dank je!
Het is best lastig hoor zo'n formulier..... (zucht)
Maar ik ben al zover gekomen.... dan moet dit ook lukken
Groetjes Maike
 
Dag Maike,
Nu ben ik wel eventjes mijn kluts kwijt!! :?
Vulde jij nu bij vraag 124 YES in??? Dan ga jij toch voor een skill matching (subclass 134)?? Of toch niet??
Goh, nog maar net vandaag de TRA verstuurd en dat was al een hoop gepieker, mag er niet aan denken hoeveel slapeloze nachten form 47sk ons zal bezorgen!
Grtjs,
Nath
 
Als je een normale skilled independent application doet, dan moet je betaling bijvoegen. Dus dan vul je bij vraag 123 YES in. Vervolgens mag je naar vraag 125 en mag je dus de gewraakte vraag 124 overslaan.

Als je bij vraag 123 NO invult dan is dat vreemd en daarom wordt er vervolgens bij vraag 124 gevraagd of jouw application dan misschien een skill matching visa application is. Als je ook daar NO invult, dan houdt het op. Vul je daar YES in dan hoef je niet te betalen en mag je door naar de handtekening.

:up:
 
Ik ben 'm ook net in aan het vullen.

En misschien een stomme vraag, maar hoe kun je je handtekening zetten als je het formulier electronisch opstuurt?

Volgens mij kun je niet je handtekening inscannen en inplakken, dat lukt niet.

Anybody?
 
Nog even een vraagje over form 47sk

Wat bedoelen ze met post-secondary qualifications?
Het heeft volgens mij iets te maken met je opleiding maar welke?

bedankt marcel :up:
 
Post Secondary = alle na het Voortgezet Onderwijs genoten onderwijs. (Dus WO, MBO, HBO, enz.)

GRoeten Sander
 
Mag ik ook een vraag stellen over  form 80?

vraag 12?

Daar staat living in a de facto marriage is dat het zelfde als de facto relationship waar ze het bij form 47sk over hebben?



Bedanky marcel :up:
 
Back
Top