HELP!

Dusss... mocht je in de buurt zijn! Misschien kunnen we dan gezellig een bakkie doen!
Jah gezellig! Ik weet niet of je aan fb doet, maar anders pb me even. Dan kunnen we elkaar op fb toevoegen. Iets makkelijker bijhouden waar we beide zitten op verschillende momenten.

He Gwen, zie net dat je een datum hebt, top! Ik woon hier nu zelf net kleine twee weekjes in Sydne centrum en tegen de tijd dat jij komt ken ik 't vast beter. Laat me maar weten als ik je ergens mee
kan helpen.
Thanks meis! Ik denk dat de daagjes in Sydney heel snel voorbij zijn. Ik heb mijn bankrekening al vanuit nl geopend, dus hoef alleen nog maar even langs te gaan om mezelf te identificeren, en de rest doet Australian Backpackers voor/samen met mij. Maar bakkie doen is misschien wel gezellig?!

haha wijn proeven ben ik niet vies van, goed idee!
Mijn partner heeft liever een koude scooner, dus daar moet ik iemand anders voor zien te strikken.

Zou fijn zijn als inderdaad je pakketje compleet hebt. Dan gaat er pak van je hart.
Haha, ja en ik ken het.. Het lijkt allemaal nog zover weg maar voor je het weet zit je met je kont in de zon!

Gwen, ik heb je een pb gestuurd met mn volledige naam!

Nou ik had me graag opgeofferd om mee te gaan wijn proeven ;) Misschien komt het er ooit wel van, mijn vriend moet over 1 of 2 jaar ook weer verkassen, maar weten nog niet waar we terecht komen.

Back