Hernieuwd voorstel :-)

Wel met familie en vrienden en due staan niet te popelen. Ze lijken meer de moeilijkheden dan de mogelijkheden te zien! Nu zie ik die (helaas) ook wel, maar daarnaast zie ik ook de mogelijkheden. Snap ook wel dat ze niet super blij worden om wellicht voor een derde keer afscheid te moeten nemen, nadat poging 1 en 2 niet doorgingen!

Wel met familie en vrienden en due staan niet te popelen. Ze lijken meer de moeilijkheden dan de mogelijkheden te zien! Nu zie ik die (helaas) ook wel, maar daarnaast zie ik ook de mogelijkheden. Snap ook wel dat ze niet super blij worden om wellicht voor een derde keer afscheid te moeten nemen, nadat poging 1 en 2 niet doorgingen!
Nee kan ik me goed voorstellen! Vandaar ook de vraag.
Zou het DIAC maar iets meer geven om wat ze hele families aandoen op deze manier :p.
Heb je al een beetje voor jezelf besloten wat je wil gaan doen als je visum dan deze keer wel GRANT terug komt?

Gevoelsmatig zeg ik dat ik wil gaan. Maar we zijn inmiddels zoveel jaar verder en heb mijn leven nu wel helemaal lekker op de rit in Nederland. Ik wil dus niet zomaar de beslissing maken dus wil wel eerst weer een keer terug naar Australië! Ik had van te voren niet gedacht dat zo'n mailtje weer zoveel los zou maken.
Het zal alleen sowieso nog even duren. Ik heb geen spaargeld meer om het tekort aan hypotheek schuld te betalen bij een lager bod voor mijn huis. Er staan vijf appartementen (van de 35) in dit complex te koop, dus dat zal nog lastig worden... Ik zal en nog moeten sparen en mijn huis nog kwijt moeten raken :)! Maar eerst maar eens een GRANT krijgen. Ik heb nu al twee keer gedacht een visum te krijgen wat niet doorging. Driemaal is wellicht scheepsrecht, maar ik weet ook hoe dingen op het laatste moment fout kunnen lopen.

Back