Hallo allen,
Zijn er bijeenkomsten/meetings binnenkort voor mensen die dit jaar bijvoorbeeld richting Australië vertrekken voor een langere periode?
Om bijvoorbeeld e.e.a. door te spreken:
Ons doel is om 1 december 2023 te vertrekken voor 1 jaar
Het zou om de volgende visa's gaan: 417 en 462.
Misschien zijn er mensen die precies hetzelfde willen, en we verhalen/ideeën/tips kunnen delen.
(Ben wel benieuwd of hier animo voor is, desnoods wil ik met mijn vriendin wel iets opzetten kwa "meeting". Het is toch een heel avontuur, om aan al deze punten te denken. )
Zijn er bijeenkomsten/meetings binnenkort voor mensen die dit jaar bijvoorbeeld richting Australië vertrekken voor een langere periode?
Om bijvoorbeeld e.e.a. door te spreken:
- Als men een koopwoning heeft in Nederland, wat hij/zij dan doet. Behoud je de woning en verhuur je deze door? etc.
- waar laat je je eigen inboedel (NL) / verkopen etc.
- verzekeringen (oa zorgverzekering)
- abonnementen (dropbox, telefoon etc)
- medicatie (indien nodig)
- bank opzegging
- uitschrijven gemeente etc. (na 9 maanden) of laat je je zelf ingeschreven staan
- belasting technische vragen
- andere zaken waar ik nu niet aan denk
Ons doel is om 1 december 2023 te vertrekken voor 1 jaar
Misschien zijn er mensen die precies hetzelfde willen, en we verhalen/ideeën/tips kunnen delen.
(Ben wel benieuwd of hier animo voor is, desnoods wil ik met mijn vriendin wel iets opzetten kwa "meeting". Het is toch een heel avontuur, om aan al deze punten te denken. )