Het grote leuke huizentopic!!

[quote author=Jack link=topic=8447.msg111882#msg111882 date=1203596804]
Ik ga Luuk sponsoren als upperman,
Hij laat zijn eelt op zijn studentenhandjes zien.
Elke mm eelt is 1 maand werkervaring.

Komt helemaal goed met Luuk.

Jack :evil:
[/quote]

Ik heb inderdaad echt studentenhandjes..  :roll: Het was nog erger toen ik 2/3 avonden per week barman speelde.. lekker met je handjes in het sop.. :p
 
[quote author=Jack link=topic=8447.msg112260#msg112260 date=1203932650]
Wat is er leuk aan dit huis Luuk,

Jack :evil:
[/quote]

Mooie tuin.. ruimtelijk huis.
 
Tsja, daar zeg je zowat........ [size=7pt]Als je een studenten flatje bent gewend....[/size]

Jack :evil:
 
:x

We zijn niet allemaal zo rijk als jij Jack..  :| Of zo handig als jij..

Ik moet nu eenmaal in de buurt van een stad wonen in verband met werk..
 
Rijk ben ik niet ...helaas.
En handige mensen zijn er 100miljoen op planeet aarde.

Eerst laat je en huis zien van 2 miljoen en daarna laat je er een zien die 2 ton nog niet eens waard is.
Maar dromen is uitstekend,  nog beter is de stap gaan maken of er aan gaan werken om dromen uit te laten komen.
Ben benieuwd wat je nog meer vind in Victoria. (hebben ze daar geen studentenflats...voel je jezelf onmiddelijk in je element)

Cheers bed mate....maat

Jack :evil:
 
[quote author=Sophie link=topic=8447.msg112283#msg112283 date=1203939647]
Park Orchard - geen OV naar stad en toch wel een uurtje rijden in de spits naar de stad (45 minuten naar Box Hill)

Hoopers Crossing - ga je ook niet redden binnen een half uur

Glen Waverley - heeft een trein verbinding naar Box Hill en CBD maar je mag er een uur voor uit trekken.

Huurhuizen - in heel Melbourne erg schaars met een verhuur percentage van minder dan 1% leeg staan

Welcom to reality!
[/quote]

Ah, een kenner. Welke buurten zijn op dit moment dan nog wel betaalbaar? En goed met het OV bereikbaar?

En dat half uur is een optimisme die ik waarschijnlijk niet ga halen. Ik wil simpelweg niet 3 uur per dag in de file staan.

Wat vind je van Altona?
 
[quote author=Jack link=topic=8447.msg112286#msg112286 date=1203942487]
Rijk ben ik niet ...helaas.
En handige mensen zijn er 100miljoen op planeet aarde.

Eerst laat je en huis zien van 2 miljoen en daarna laat je er een zien die 2 ton nog niet eens waard is.
Maar dromen is uitstekend,  nog beter is de stap gaan maken of er aan gaan werken om dromen uit te laten komen.
Ben benieuwd wat je nog meer vind in Victoria. (hebben ze daar geen studentenflats...voel je jezelf onmiddelijk in je element)

Cheers bed mate....maat

Jack :evil:

[/quote]

Hey Bedmaat! :) En dat eerste huis kwam ik toevallig tegen.

En mijn eerste droom die uit gaat komen, Jack, is het feit dat ik naar Australie ga. :)

Verder woon ik al jaren niet meer in een studentenflat..

De eerste maanden - jaar zullen we moeten huren. Vervolgens wil ik een huis gaan kopen. Dat mag best op een uurtje rijden zijn.. Wisselen van werk is makkelijker dan wisselen van huis!
 
dat van studentje en studentenflat is mar om te geinen.
Heb alle vertrouwen in je Luuk.
zie er naar uit om een keertje te gaan vissen samen....zolang ik maar de grootste barra vang anders krijg je weer die verhalen, weet je. :grin:

Cheers  ..Mate

Jack :evil:
 
Dankje Jack.. :) Lijkt mij ook tof. Zei het pas nog tegen mijn vriendin (die wilde nog eens langs kennissen in Mt. Barker, W.A.): "Ah, jah! Dan rijden we meteen even door, gaan we even op de koffie bij Jack! Kan ik meteen mijn eerste barra vangen!"

Zat ze me raar aan te kijken. Helemaal toen ik daarna over bedmaten begon..  :lol:

Toen ik zei dat het die rare knakker was die z'n eigen boomhut ging bouwen wist ze het weer..
 
Luuk het is geen boomhut maar een ''cave''.

Tsje mot ik je alles 3 maal uitleggen.

Neehh, zeg maar tegen je meissie dat de koffie klaar staat, het is toch wel iets verder dan  even.

Jack :evil:
 
"Klein" stukkie maar Jack.

Wat kost een ticket van Melbourne naar Darwin? Pik je ons daar op dan?
 
Darwin airport, no problemos....

Hoe is het met het papierwerk, ielts test etc.

Of ben je aan het wachten op grand visa.

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=8447.msg112298#msg112298 date=1203944875]
Darwin airport, no problemos....

Hoe is het met het papierwerk, ielts test etc.

Of ben je aan het wachten op grand visa.

Jack :evil:
[/quote]

Papierwerk is nu aardig op orde denk ik, gaat a.s. vrijdag op de bus naar Move2Australia.. die handelen het verder af! :) IELTS heb ik denk ik 29 maart.. :) Geld net overgemaakt gister.. weer 2x €180.. :eek:

Total Price: $344 x 1 adult, return flight - Melbourne - Darwin.

Maareh, nu we het toch over bedmaten hebben, we zijn wel goed in het offtopic gaan Jack! :p
Dat is nog wel te overzien! :)
 
[quote author=Joep link=topic=8447.msg112302#msg112302 date=1203946146]
tijd voor een "Jack AND Luuk's end" topic?
[/quote]

Eigenlijk wel. Maar Jack heeft daar alleenrecht..
 
Back
Top