Lost
Administrator
Ik heb even gespeeld met een Wiki. Ik ben het met je eens dat een Wiki theoretisch de beste oplossing is. Er kleven echter ook een paar grote nadelen aan. De grootste is "vandalisme" van pagina's. Als je op het internet naar de wat kleinere implementaties van een wiki kijkt dan zul je zien dat er heel veel pagina's vernield zijn. Dit probleem wordt kleiner naar mate meer mensen meehelpen om de informatie up-to-date te houden.
De software die ik voor de portal gebruik is heel flexibel en kan net als een wiki geconfigureerd worden, zodat iedereen die mee wil helpen alle emigratie informatie aan kan passen. Het heeft bovendien niet het nadeel dat het zo open is dat iedereen ook zomaar de pagina's kan vernielen.
De software die ik voor de portal gebruik is heel flexibel en kan net als een wiki geconfigureerd worden, zodat iedereen die mee wil helpen alle emigratie informatie aan kan passen. Het heeft bovendien niet het nadeel dat het zo open is dat iedereen ook zomaar de pagina's kan vernielen.