Het huis te koop

magda

XPdite Sponsor
Afgelopen vrijdag hebben wij ons huis te koop gezet. Vanmorgen bericht gekregen dat de makelaar vanmiddag met kijkers komt. Ook ligt er al een afspraak voor woensdag morgen. Vreemd hoor dat bord te koop in je tuin. We wonen al 31 jaar in dit huis en ik denk dat ik het wel zal gaan missen.
Nu eerst maar even poetsen en er het beste van hopen.

Magda
 
Hoi Magda,

Spannende periode. Kan me voorstellen dat het vreemd is om na 31 jaar een bord in je tuin te hebben, maar je krijgt er iets moois voor terug.

Succes met de verkoop en ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt.

Dijnnas
 
Spannend maar ook fijn dat er in ieder geval zo snel kijkers komen!
En nu maar hopen dat er een goed bod uit komt!

Succes en groetjes
Arina
 
Hoi Magda

Misschien hoef je maar één keer te poetsen!
Dat zou toch té mooi zijn om waar te zijn.

Groetjes Mariette
 
Hoi Magda,

En heb je alles goed gepoetst, je moet steeds maar weer het huis aan kant maken.
Wij hebben in totaal zes kijkers gehad achter elkaar in december, (nooit verwacht is een rottijd).
Nou, ons bord is nu uit de voortuin gehaald (wij hadden ons huis op 4 dec. te koop gezet en op 20 januari hebben we het voorlopig koopcontract getekend, op 13 februari was alles rond, onze overdracht is per 1 sep.).
Hopen dat jullie huis ook zo snel verkocht word, wij hadden in ieder geval een goed bod dus weg met dat hok.
Toch had ik ook zo iets van toen het bord in de tuin stond met te koop (wij hebben er in totaal ruim negen jaar ingewoond), het
doet je toch wel wat en al die pottenkijkers vond ik ook maar niets. Maar je moet maar denken je doet het voor een goed doel......
Succes met de verkoop en  hopen dat het snel gaat. :up:

Gr. Ingrid
 


OFX
Back
Top