het is nu allemaal echt !!!

Quirinus

Member
alles staat ingepakt thuis,... vrijdag komen ze alles ophalen en wordt alles op tranport gezet,.. zondag om 10:40 vertrekken we...

Sorry dat ik hierover een onderwerp begint,...maar ik heb er zin in!!!!

[quote author=Quirinus link=topic=10524.msg148903#msg148903 date=1256768579]
Sorry dat ik hierover een onderwerp begint,...maar ik heb er zin in!!!!
[/quote]

kan me voorstellen  :grin: :up:
Succes ermee!! En hou ons op de hoogte!!

Hoi

Ik kan het goed geloven, maar ben eerlijk ergens is het met dubbele gevoelens.
Ik had altijd de gedachte, doe ik hier goed aan.
Nu 2 jaar verder is het antwoord volmondig JA.

Succes in de toekomst.

Kees

hey quirinus,

Hoe is het nu echt..... goeie vraag. Je verwacht vanalles maar je weet niet wat je moet verwachten als je straks echt weg bent.

Toen 15 oktober door de duane waren was het echt zo van.... tsja, daar gaan we dan. Zonder alles en iedereen een heel nieuw iets beginnen.

Maar toch heb je een hoop mooie herinneringen bij je en uiteindelijk ben je er al zo lang mee bezig dat het best mee valt allemaal! ff flinke tranen bij het afscheid maar dan weet je iig dat je toch veel betekend hebt en nog steeds doet voor de achterblijvers!

Succes met de laatste dagen, en misschien wel tot ziens in brisbane en omgeving.

Stefan en Marijn

succes!

en ja .... dat is het nu........... moet een gek gevoel zijn...

maak er het beste van en keep us posted :up:

He Querius,

Wat spannend nu zeg, gaaf hoor! Heel veel succes met het nieuwe leven in Australie.... Wij wachten nu nog op dit moment. De aanvraag is de deur uit, heb de bevestiging van ontvangst binnen en nu is het weer wachten. Van de 5 maanden die er voor staan is er nu 1 voorbij. Wat gaat het langzaam.... Hopelijk gaat het net zo snel als bij jou.

veel plezier met de reis.

Groetjes,
Eric

Back