JohnathanDoe
New Member
Ja zit niet aan tijd gebonden gelukkig ..of het nu 1-4 mnd zou zijn. Financieel gezien ben nu de mogelijkheden aan het bekijken. Wil deel luxe camper huren misschien, 4x4 huren. Zou graag met een goede bioloog de outback ingaan op zoek naar de gevaarlijke giftige slangen en spinnen. Duiken witte haai. En eens survival dingen leren van de aboriginals lijkt me zeer interessant.
Ik heb in mijne jeugd ooit iemand ontmoet in de usa en op high school gezeten een jaar...een meiske uit australie ..brisbane. Misschien die eens proberen op te zoeken. En een fellow uit NZ.
Misschien wel aanmelden singlereizen want alleen is ook maar alleen natuurlijk. Maar eerst eens daarheen reizen lijkt me de beste keuze.
Ik heb in mijne jeugd ooit iemand ontmoet in de usa en op high school gezeten een jaar...een meiske uit australie ..brisbane. Misschien die eens proberen op te zoeken. En een fellow uit NZ.
Misschien wel aanmelden singlereizen want alleen is ook maar alleen natuurlijk. Maar eerst eens daarheen reizen lijkt me de beste keuze.