Het Roer om van RTL 4 gaat naar Sydney

@ Miel,
Het enige wat jou nog rest is tegen je man te zeggen dat dit natuurlijk niet doorsnee gezinnen (mensen )zijn.Het is natuurlijk voor een groot deel show anders is het voor de kijker niet interesant genoeg.


Ik ben erg benieuwd of ze nu inderdaad eens vertellen hoe het verder is gegaan met al deze families.

groetjes Manja :)
 
Helemaal mee eens. Ze zenden eigenlijk alleen maar de moeilijke gevallen uit, ' normale' gevallen zijn ze niet in geinteresseerd. We zijn zelf ook een keer of 2 door programmamakers benaderd (via emigratie buro), maar toen bleek dat we heel gewoon als skilled workers gingen, met een beetje eigen geld (door verkoop van het huis), en we geen bijzondere dingen van plan zijn, was de interesse snel verdampt ;-).

M.vr.gr.
Perthpete
 
Precies, niet is leuker op televisie dan naar mensen te kijken die het niet redden in het buitenland...

Wij hebben het de afgelopen maanden ook niet heel makkelijk gehad, wij zijn ook zonder veel geld vertrokken naar hier, maar hebben het zeker samen gered.
Miel, misschien is het een idee voor je man om zijn zorgen en bedenkingen hier op het forum te ventileren. Hij zal daar zeker veel feedback op krijgen. Emigreren is zeer zeker geen rozegeur en maneschijn. Maar de meeste mensen hier hebben zich er dusdanig in verdiept of zijn hier al een aardige tijd dat ze weten wat te verwachten of hoe het werkt. Dat zal voor je man een beter beeld geven dan zo´n programma op televisie.

Groetjes Lin
 
Via via heb ik gehoord dat mensen meededen met een programma zoals het roer om na verscheiden shoots, werd duidelijk dat ze niet mee wilden doen met overdrijven en dramatiseren. De opnames zijn gestaakt en er is uiteindelijk niets uitgezonden.
dus dat zegt al genoeg
 
[quote author=Lin link=topic=4756.msg60705#msg60705 date=1148733746]
Miel, misschien is het een idee voor je man om zijn zorgen en bedenkingen hier op het forum te ventileren. Hij zal daar zeker veel feedback op krijgen. Emigreren is zeer zeker geen rozegeur en maneschijn.
Groetjes Lin

[/quote]
Dit heb ik al eens een keer gezegd tegen hem,maar zal het zeker nog een keer doen.Hij is echt een binnen vetter en is niet zo'n kletser-ik geloof dat hij dit zelfs niet met zijn eigen broers bespreekt met wie hij zo "close" is,echt heeeeeel moeilijk maar we geven niet op.
miel
 
YES, vanavond weer een aflevering me de Russells  :up:

De Russells  donderdag 01-06, 21:31 uur 

In deze aflevering zoekt de familie Russell, Gary en Karen en hun drie kinderen, naar een groot huis aan de kust. Voor belachelijk weinig geld in vergelijking met de prijzen in hun vaderland weten ze hun droomhuis op de kop te tikken.


Enjoy
 
Hallo Enjoy, :-D :-D :-D

Op welke zender, wij hebben geen radiogids, alles gaat op aan visumaanvraag.
En het wil hier nogal wat hectisch zijn zo nu en dan.

Groetjes en alvast bedankt,

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=4756.msg61366#msg61366 date=1149154869]
Hallo Enjoy, :-D :-D :-D

Op welke zender, wij hebben geen radiogids, alles gaat op aan visumaanvraag.
En het wil hier nogal wat hectisch zijn zo nu en dan.

Groetjes en alvast bedankt,

Mariette
[/quote]

Deze thread heet "Het roer om van RTL4 gaat naar Sydney"

:-D  :-D  :-D
 
Ja ff kijken vanavond de vorige aflevering ook gezien dan zit ik mezelf echt op te vreten he!!
ZONDE VAN DIE TICKETS EN VISA'S!!
Geef ze aan ons roep ik dan haha
Niet leuk dus ben benieuwd naar deze aflevering..
Maaruh zover ik weet is dit inderdaad onderdeel van de afleveringen van vorig jaar ofzo?
Toen waren het 6 families ofzo en nu pikken ze er dus families uit om die helemaal te gaan volgen..
 
Had in eerste instantie gedacht dat het nieuwe families waren, maar na de aflevering van vorige week zag ik inderdaad dat het de families van vorig jaar zijn. Wat een rotkind was die meid zeg... Ik snap echt niet dat die Russels al zo'n tijd bij elkaar zijn, terwijl die dochter haar stiefpa dus helemaal niet moet...

Het viel me trouwens op dat meneer de verteller informatie verstrekte tussendoor over emigreren die veela gewoon niet klopte... Kan me niet meer precies voor de geest halen wat hij zei, maar Maluka en ik zaten soms met onze oren te klapperen!
 
Alle Belgische bewoners die op deze site meelezen weten dat deze Russels vorig jaar zomer ook al op de Belgische zender Vitaya kwam met nog drie andere families die geemigreerd zijn van United Kingdom naar Australia.

Een vader met twee kinderen (moeder was overleden aan kanker)
En een arrogante engelse familie waarvan vader metselaar was en de moeder had overal een negatieve opmerking over wat ze zag in Perth.
Ze gaven een kennismaking feestje, waren ze op het einde zo zat dat de buurt een hekel aan ze kreeg dus ze gingen uiteindelijk maar weer verhuizen, leuk leuk leuk

In ieder geval, aangenaam kijkplezier :up:

Ligt Nederland een keer achter met televisie , komt niet vaak voor.

Oja de Russels blijven ruzie maken en het word steeds erger :-D

Jack :evil:
 
He Jack,

eventjes iets rechtzetten, Het is een herhaling hoor hier in Nederland :-D

Mariette
 
Yes

Wij nederlanders doen de leuke programma's graag herhalen  :-D

Alleen was het de vorige keer een mengeling van 5 familie's waar ze stukjes om en om van lieten zien , nu hebben ze de stukjes geplakt , en laten ze alles van 1 familie in 1 keer zien.

Dus hetzelfde , maar dan anders :up:

Greotjes Johan
 
Vond het al vreemd, normaal ligt Belgie achter en niet met televisie alleen :-D

Ohoh , nu krijg ik boze reacties.

MAAR, de waarheid mag gesproken worden....toch

Jack :evil:
 
Back
Top