Hallo, dit is vast het populairste sheetje van South Australia. Ook wij zouden heel dankbaar zijn als we een exemplaar konden ontvangen. Onze email: Salamanca@tiscali.nl
Ook ik heb interesse in je spreadsheet, omdat wij een SIR visum gaan aanvragen voor SA (en speciaal omgeving Adelaide).
Je kunt mailen naar: ozziegek@hotmail.com
ik sluit me ook graag aan bij onze voorgangers. Wij zijn bezig met het SIR en gaan richting Adelaide. Lijkt me fijn om alvast even te kunnen kijken naar de temperaturen.
wij hopen met een SIR volgend jaar naar Adelaide te komen
en dan kunnen nu alvast het weer bekijken en familie en vrienden
jalours maken.
Ik zou dus graag zo´n sheet ontvangen.
ik wil geen domper op de vreugde zetten maar vergeet je winterkleding en dekens niet
het kan hier (SA) snachts aardig koud worden en overdag is 20 graden met zeebries toch nog friskes
maarja t is dan ook nog maar lente he en ik ben wel een enorme koukleum
jahoor we zijn gesettled en we hebben een beter zicht op het weer
zomer is normaal 40 graden en heet (soms sultry soms droog) maaaaaar we hebben net een stormke met 2 tot 3 dagen regen achter de rug (hoogst onwaarschijnlijk voor de driest state in the driest country dus iedereen heeft het hier over global warming) dus eigenlijk niet wat we verwacht hadden
30 graden is aangenaam en als het s nachts afkoelt tot 15 zijn we happy
doet het dat niet dan kan je echt niet slapen zonder airco
het is lekker mediteraans klimaat - maar nogmaals als de temp overdag zakt onder 15 is het KOUD - vergeet je lievelingstrui en deken dus niet als je naar SA komt
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.