Het wil maar niet vlotten...

Annemiek

XPdite Sponsor
...met het weer hier in Nederland.  :|
Dan zit je ongeveer halverwege april en dan nog heb je vorst/wind/kou/regen....  Ik heb het echt helemaal gehad. Jullie ook? De maand maart was trouwens in geen 50 jaar zo koud geweest. En dan moet je 's ochtends om 07.00 of 07.30 de deur uit en dan regent het dat het giet! Dan sta je net droog onder het dak van het station en dan stopt het natuurlijk met regenen  :x  :wink:

Dit weekend heb ik echt geluk, want ik mag 3 nachten in een slaapzak in een tent slapen! Mijn slaapzak kan tot -10 graden C, maar mag toch niet hopen dat het nog erg koud wordt...  :lol:
 
Brrrrrrr, jij durft wel zeg.  :freezing:

Tja, dat kouwe kikkelandje zal ik qua weer niet zo snel missen denk ik.

Jess
:lol:

ps dit is mijn 100e post. Joepie  :cheer:
 
... nou ik voel wel met jullie mee hoor. Het is een lange en koude winter geweest. Ik hoop dat de lente nu snel een beetje doorzet, tis verdorie al april! (Doet wat ie wil...)
Heerlijk terrasweer en heerlijk tot laat met een wijntje in tuin of op balkon zitten!
 
Inderdaad Lin... April doet wat ie wil... of... Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed. Dat hebben we hier op het werk vorige week ook gemerkt. De sneeuw kwam uit de lucht geblazen, zo hard waaide het. Was maar natte sneeuw, maar toch.
 
OOOOOHHHHHHHHH brrrrrrrrrrrrrrr helemaal mee eens.
H e l e m a a l   gehad hiero met die winter!
Het lijkt wel of koning Winter mij nog effe lekker een afscheidskadootje voor eens en voor altijd wil meegeven! Opdat ik 'm niet vergeet. !

Dit weekend DRIE dagen fietsen (ook zo'n lekkere Hollandse activiteit waar ik in de wachttijd van ga genieten) met moeders, dus hoop ook dat het niet te koud en winderig wordt. Maar ik heb goede hoop dat het okay wordt (volgens de berichten). Maar ook niet meer dan okay  :-(
 
Hier de weersverwachting voor vandaag voor de Sunshine Coast: 27 graden en zon. Vanacht een graad of 17 geweest; morgen, overmorgen en de dagen daarna ongeveer hetzelfde weer. En dat voor de herfst!

Okee, we verdienen hier een stuk minder centjes, maar dit soort weer maakt een heeeeeleboel goed! Snel hierheen komen, dus.

Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=4460.msg55835#msg55835 date=1144873595]
Hier de weersverwachting voor vandaag voor de Sunshine Coast: 27 graden en zon. Vanacht een graad of 17 geweest; morgen, overmorgen en de dagen daarna ongeveer hetzelfde weer. En dat voor de herfst!
[/quote]

ja ja peper het maar ff in, alsof ik het weerbericht daar niet kan bekijken.
IK WIL HIER WEG, boehoe!!!!!!!!!!!!!!!
 
:beach: :naughty2:

sorry hoor......Ik wil alleen maar meer NL-ers hier naartoe krijgen; ik dacht, een kleine "incentive" werkt altijd goed.
:cool:

Marc
 
Tja het is wat, en dan komen we eind mei die kant op en dan.... is het bijna winter in Oz... das lekker genieten..... Inderdaad, aangezien het in een mooi land is en de winters net zo warm zijn als de zomers hier.... tot eind mei zou ik maar zeggen....  :up:

Gr.Koen
 
[quote author=Koengaroo link=topic=4460.msg55871#msg55871 date=1144906801]
.... tot eind mei zou ik maar zeggen....  :up:

Gr.Koen
[/quote]

Hé Koen, wacht op ons! Wij moeten dan nog een maand wachten!  :cry:
We zien jullie daar!

S
 
En omdat de winter zo lang aan blijft houden zijn de bomen hier ook nog in de wintermodus. Er zouden toch al blaadjes aan de bomen moeten zitten normaal gesproken (dacht ik)...
Maar goed, ondanks dat het hier nog aardig fris is en regenachtig ben ik al aan het vervellen geslagen ;) Weliswaar alleen op m'n handen, maar toch. Niets verbrand hoor, maar ik krijg allemaal losse velletjes aan m'n vingers en handen. Vreeeeemd......
 
@Annemiek:  klinkt inderdaad vreemd, zou ook iets met het weer te maken hebben, toen het echt koud was begon het bij mij ook een beetje, heel goed inschmeren met handcreme hielp mij.

Mijn broer, schoonzus en nichtje die in Perth wonen zijn afgelopen zondag bij mijn ouders in Schotland aangekomen, dat was even schrikken, van lekker warm weer in Perth naar net boven de 0 (ook beetje sneeuw) daar  :freezing:   Mijn ouders lopen nu rond in t-shirts binnen omdat de verwarming zo hoog staat voor mijn broer en familie!

De 24ste komen ze hier, dus ik hoop dat het een beetje warmer wordt hier, en ook meer zon  :happysun:

Ik geloof dat Pasen toch redelijk qua weer zal zijn  :)
 
het weer redelijk dit weekend? Zal wel niet. Wij hebben een verjaardag in Den Helder en 9 van de 10 keer is het dan slecht weer. Een voordeel het weekend is lang!
 
Het weekend is inderdaad lekker lang. vanmiddag om 15.00 nog een paasborrel hier en dan zu hause!
Zal eens kijken wat het KNMI er nu van vindt.
 
Nou zolang het er zoals nu uitziet, ben ik bang voor een natte Pasen in NL.
Ik hoop dat het weer in London beter is dit weekend, maar dat zal vast niet :cry:.
Maar dat weerhoudt me niet van een "lekker weekendje weg" zonder man en kind, maar met een paar studiegenootjes :).
Maar over anderhalve week mag het wel droog zijn, hoor. Dan "moet" ik survivallen in de Ardennen en slapen in de openlucht :| :). (Wat een vervelende vooruitzichten, he :-D). Ach, zolang het maar droog is, de kou maakt me dan niet eens zo veel uit. Mijn slaapzakje is er ook eentje waarbij je het, als het goed is, warm hebt ook al is het onder nul...
 
Als je zo die berichten leest, he, en nu weet hoe het aan de andere kant is (verwachting voor vandaag: 28 graden en zon), dan vraag ik me wel eens af: waarom is de mensheid ooooooit van Afrika naar Noord Europa getrokken. Wat moet je daar nou toch, weerstechnisch gezien.....?

Aan de andere kant: er zijn zat mensen die niet tegen de hitte (of de vochtigheid) kunnen, dus het zal allemaal wel goed zijn.

Hmmm, vanmiddag maar eens naar het strand, denk ik........... :cool:

Marc
 
Back
Top