Het wil maar niet vlotten...

[quote author=SiMaKy link=topic=4460.msg56006#msg56006 date=1144964098]
Hmmm, vanmiddag maar eens naar het strand, denk ik........... :cool:
[/quote]

Wat gemeen...!


:-D [size=8pt]Wij gaan ook naar het strand vanmiddag![/size] :-D
 
Wat ben ik blij............. dat ik 2 weken op vakantie ben geweest....
En elke keer dat ik mijn moeder sprak maar keihard lachen. 9 graden, harde wind, regen.

Nou, ik heb hier 29 graden hoor, zonnetje, 2 regenbuien in de hele vakantie antwoordde ik terug. Ja, dat is wel even wat anders ja.... Belize...... Centraal Amerika......
Kon ik daar maar nog iets langer blijven.....

Teruggekomen. Mijn moeder zei: "Ja, nou, het is mooi weer hoor". Ik stond zowat te rillen in mijn windbreker die ik daar geen dag aan had gehad. 11 graden zeg. Ja, wel een zonnetje.
En dan weer op het werk komen. BBBBAAAAHHHHH!
Heeft mijn collega voor de zoveelste keer weer een zootje verprutst. Ik weer een tijdje bezig om de boel te herstellen. Hmm!
 
Het weer wordt beter volgens het KNMI weer iets beter voor dit weekend en volgende week maandag en dinsdag. Daarna daalt de temp. weer iets naar de normale waarden voor de tijd van het jaar of zelfs iets kouder. Maar goed. Even een paar dagen rond de 15 a 17 graden is ook niet verkeerd. Kan landinwaarts zelfs rond de 20 graden worden. :)
 
Het lijkt het weer in Albury wel :-D. Ook tussen de 15 en 20 graden overdag. 's Ochtends is het errug koud met temperaturen tussen 2 en 8 graden.

We krijgen hier zo langzamerhand wel de mooie herfstkleuren aan sommige bomen te zien. Krijg wel een beetje een Nederlands gevoel zo maar dan wel met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer ruimte om me heen.

Vanochtend maar even een dikke trui en een water- en winddichte jas aangeschaft voor de komende winter.

Erna
 
Hee Erna, toch best lekker hè, een beetje kou!? Wij zitten regelmatig in NZ en dan vind ik het he-le-maal niet erg om me warm aan te kleden. Ik vind de frisse lucht heerlijk en het is ook leuk om 's wat anders aan te trekken dan een hempie! Toch? :)
Na een paar jaar hier was m'n garderobe al uitgedund tot hempjes, hempjes, shorts, slippers... meer hempjes en meer shorts! Saai hoor! :)
 
@ Irene.

Nee hoor, niet erg om de kou te voelen. Probleem is alleen dat ik al mijn winterkleren heb weggegeven toen ik vertrok uit Nederland :-D. Ach, heb ik weer een reden om lekker te shoppen :) YES!!.

En nog een kachel erbij in huis zou ik niet verkeerd zijn :freezing: BRRRRRRRRRRR. Er zit er alleen 1 in de dining en die kan het niet aan om het hele huis te verwarmen. Maar ff een kacheltje kopen nog. 'k Wil wel lekker warm tv kunnen kijken komende winter. Nu nog wat sneeuw erbij :-D.

Erna
 
KACHEL??????????????????

Ik geloof niet dat er 1 huis in de NT te vinden is met een (centrale) verwarming/kachel...!!!

Het is hier de aircoditioning wat de klok slaat!!!!!

:-D :-D :-D :-D :-D

Cheers Ellen (vanuit Darwin)
 
Ja hee Ellen, DARWIN! Daar heb je een mobile airco nodig! :prop:

Wij hebben in de winter ook de verwarming aan 's avonds. Of de openhaardkachel. En in 't kantoor een heatertje (Denglish? LOL).

Maar het is wel wennen ja, om je warmte van een electrisch kacheltje te krijgen. Het beste is nog reverse airconditioning. Gelukkig hebben we die ook!

Hee Erna, ik had ook langzaamaan al m'n winterkleren weggedaan (had toch nog teveel meegenomen uit N'land), en toen begon m'n man een business in NZ, moest ik ook weer opnieuw beginnen! :-D Sielug hè ;-)
 
Ja Irene, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel errug sielug. Ik heb bijna medelijden met je :-D
 
Nou ik geloof dat we inmiddels niet mogen klagen hoor over het weer in Nederland, gisteren 18,5 garden en vandaag op naar de 20.
En van het weekend wordt het ook niet verkeerd hoorde ik  :up:

Wat ik zo fijn vind aan de lente is het feit dat wanneer je in de ochtend naar buiten loopt je weer de vogels hoord fluiten en je ruikt het gras en de komende zonneschijn.. :-D Klinkt een beetje raar .... je ruikt de komende zonneschijn.... maar het is echt waar, net zo goed als je kan ruiken dat het gaat regenen.  :up:

Belde van de week mijn schoonmoeder op... (regende daar met 14 graden) en heb haar eens hard en lang uitgelachen dat het weer pet was.... kon ze niet eens waarderen... raar hoor... ze deed het ook bij ons in de winter..... :-D :evil:

Gr.Koen  :up:
 
Bent helemaal met je eens koengaroe! Er hangt een bepaalde lente-geur in de lucht en ik denk dat we van geluk mogen spreken dat we eens in keer in het WEEKEND lekker weer hebben ipv gedurende de week en dan piss-weer in t weekend (afkloppen!!!) Kan jouw vriendin al wat nederlands spreken? Zo ja, ben ik erg benieuwd naar hoe dat jullie afgaat! Mijn vriend is iers en kent al aardig wat woordjes maar t blijft een zeer moeilijke taal! Grts, Mariekske :lol:
 
Back
Top