Hi from Brisbane

Syl

Active Member
Hi!

Weet nog niet helemaal hoe het hier werkt, maar ik begin maar even met voorstellen. Hoi! Ik ben Syl en woon sinds een jaar of 8 met mijn (ook Nederlandse) hubbie in Brisbane. Tussen Brissie en de Gold Coast. Wij hebben twee kids (dochter bijna 5, en zoontje van 2 1/2). Komen oorspronkelijk uit Zuid Holland maar zijn helemaal happy hier en hebben ook geen plannen om terug te keren naar Nederland (hm, nou ja misschien nog wel op vakantie dan).

Bye for now
Syl
 
Hmmmmmm, Syl, ik ken je ergens van...... Ik zal daar, onder genot van een kopje koffie, eens over denken :wink:

Welkom hier Syl!

KC
 
Welkom vanuit castlemaine bij melbourne. Ik woon hier nu 4 mnd en heb het prima naar mijn zin. leuk dat er weer iemand bij is die ook in oz woont

groetjes
 
Hi all dank voor het welkom!

Hopelijk tot spreeks in een van de vele rubrieken hier! ik ga eerst even kijken of ik mijn weg een beetje kan vinden hier....alhoewel, het weer is veels te mooi om binnen te zitten, even dan

Hiya KC! nou "koffie" werd een beetje stil op Aussie gebied vandaar dat ik hier eens kom kijken. Ben trouwens via een 'link' van jou hier terecht gekomen, dank dus bij deze!

Hoi
Syl
 
Syl said:
Hi!

Weet nog niet helemaal hoe het hier werkt, maar ik begin maar even met voorstellen. Hoi! Ik ben Syl en woon sinds een jaar of 8 met mijn (ook Nederlandse) hubbie in Brisbane. Tussen Brissie en de Gold Coast. Wij hebben twee kids (dochter bijna 5, en zoontje van 2 1/2). Komen oorspronkelijk uit Zuid Holland maar zijn helemaal happy hier en hebben ook geen plannen om terug te keren naar Nederland (hm, nou ja misschien nog wel op vakantie dan).

Bye for now
Syl

Hoi Syl,

misschien zie ik je over een maandje of zo. ik ben dan namelijk ook in brissie.

groeten Rob
 
Hi Heidi, inderdaad hier ook een "Australiër), zo te zien is de meerderheid hier nog bezig met emigreren en of aan het nadenken over emigreren. In ieder geval weinig mensen die bij mij in de buurt wonen / komen wonen.

Hoe staat het inmiddels met de plannen KC??

Louw, Kom jij ook deze kant op?

En Rob, over een maandje in Brissie! Het begint hier al lekker op te warmen, helaas hebben wij alweer weken geen druppel regen gezien, dus als je even wat mee kunt nemen deze kant op :) Kom je hier voorgoed heen, of op vakantie of voor werk??

Groetjes
Syl
 
Syl said:
Hi Heidi, inderdaad hier ook een "Australiër), zo te zien is de meerderheid hier nog bezig met emigreren en of aan het nadenken over emigreren. In ieder geval weinig mensen die bij mij in de buurt wonen / komen wonen.

Hoe staat het inmiddels met de plannen KC??

Louw, Kom jij ook deze kant op?

En Rob, over een maandje in Brissie! Het begint hier al lekker op te warmen, helaas hebben wij alweer weken geen druppel regen gezien, dus als je even wat mee kunt nemen deze kant op :) Kom je hier voorgoed heen, of op vakantie of voor werk??

Groetjes
Syl

hoi Syl,

over een maandje kom ik inprincipe voorgoed naar brissie. enne hier hebben we regen genoeg, dus ik zal wat meenemen (mits ik het door de douane meekrijg).

groeten Rob
 
Back
Top