Hi ik ben Lisanne

lisanne

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Lisanne en ik ga naar australie verhuizen op 19 juni 2008! Mijn one way ticket is geboekt en op 11 januari ga ik als het goed is mijn visum ophalen in Berlijn. Mijn australische vriend en ik wonen nu hier en we verhuizen in de zomer naar Perth. Ik ben jurist, 25 jaar oud en ben op zoek naar een bedrijf waar ik kan gaan werken in Australie. Ik doe momenteel een coaching en counselling opleiding dus het liefste wil ik me gaan richten op mediation en het gedeelte van de advocatuur waar veel persoonlijk contact en menselijke emoties bij komen kijken dus familierecht e.d. Graag zou ik nog een master doen in Australie, omdat ik niet bekend ben met het common law rechtssysteem. Dat kost echter 30.000 dollar dus het liefst zou ik voor een bedrijf willen werken of universiteit die mij willen ondersteunen in het behalen van deze master.

Ik hoop dat ik door middel van het uitwisselen van informatie met jullie allemaal wat wijzer wordt en dat ik iets kan bijdragen aan het oplossen van de problemen waar jullie tegenaan lopen.

Groeten lisanne

Hey Lisanne, welkom op t forum!
Goede keus, Perth! Ik woon er ook voor Nieuw Jaar!
Hoe bevalt het je ozzie vriend in Nederland?
grts, Marieke

Hoi Marieke,
Dank je voor je bericht! Mijn ozzie vindt het heel leuk hier maar soms ergert hij zich wel een files het koude weer en hij mist natuurlijk de fijne golven om op te surfen. Het is een hele belevenis voor hem en hij spreekt na een half jaar al aardig nederlands en heeft zijn eigen bedrijfje hier dus ik ben erg trots op hem. Leuk dat je in Perth gaat wonen misschien kunnen we tegen die tijd daar een keer meeten. Op wat voor visum ga jij daarheen?
Gr lisanne

Welkom Lisanne

Veel succes met alles. Perth is zeker een mooie plek om te wonen.

Groetjes Mariette (Flevoland)

Doe je goed.

Ik laat dit mijn vriendin niet lezen, anders zoekt ze ook een ozzie om mee te vertrekken.. ;)

Hey,
Gaaf hoor! Welkom op het forum.
Ik heb morgen mijn interview voor een spouse visum hier in Perth... nervous...
Liefs Ivette

[quote author=lisanne link=topic=7950.msg103282#msg103282 date=1195811591]
en op 11 januari ga ik als het goed is mijn visum ophalen in Berlijn.
[/quote]

Hey, ik ook! Hoe laat heb jij een afspraak? ;)

Hoi Lisanne,

Welkom op het forum en succes met
alles wat je van plan bent.

Groetjes Miranda  :smile:

Back