Hi there!

I

IngeK

Ik ben Inge, getrouwd met een Australier in 1996 en woonachtig in Nederland. In 95 ben ik 7 maanden in Australie geweest en heb daar dus mijn man leren kennen, hij is meegegaan naar Nederland en daar zitten we nu nog.

Wel is het zijn grootste wens om terug te gaan. Ik heb erge twijfels gehad zie het andere prikbord maar door ervaringen hier te lezen raak ik toch al meer in de stemming. We zouden dan wel een camping willen starten / kopen ergens in Vic of NSW. In ieder geval iets voor onszelf.

handige site met vooral de tips over visum enzo...maarre moet nu echt iedereen een Engelse cursus doen voor hij/zij vertrekt???

Groetjes Inge
 
Een cursus Engels doen? Nee jôh! Bij veel visa word gevraagd om een examen Engels af te leggen : de IELTS = International English Language Test. :)
 
Aussielover said:
Een cursus Engels doen? Nee jôh! Bij veel visa word gevraagd om een examen Engels af te leggen : de IELTS = International English Language Test. :)

ja maar dat bedoel ik ook Aussielover..die IELTS test van?? 160 euro ofzo
 
Oh oops, sorry, Inge !

Tja, Inge, het hangt er volgens mij vanaf of je van origine in Australië bent geboren en op welk visum je naar Oz wilt emigreren !

lees de site van www.immi.gov.au er maar eens goed op na !

Hopelijk heb je hier wel wat aan ! :wink:

Grts!

Ingrid.
 
Welcome Inge!

Als je man Australian citizen is, dan zal jij waarschijnlijk een partner visum aanvragen.
In dat geval hoef je geen IELTS te doen.

Mijn man heeft dat visum namelijk ook(ik ben Australian citizen), en hij hoefde alleen de medical en VOG (en alle andere formulieren en bewijzen dan)...
Wij vliegen morgen! :D

Succes met alles!

Spouse/partner visums zijn best makkelijk in verhouding tot skilled.
 
Hoi Inge,

Welkom op het forum!

Zoals Simone al zegt, als je gaat voor een partner visum dan hoef je geen IELTS te doen. Voor de skilled visa (meestal) wel.
 
Back
Top