hi

ak

XPdite Sponsor
hoi allemaal
ik ben ak, woon (nog) in nl en wil graag zo snel mogelijk naar oz om voor altijd samen te kunnen zijn met mijn ozzie vriend (die op dit moment in hong kong wacht op zijn vlucht naar amsterdam, joepie). omdat ik helaas niet genoeg punten bij elkaar kan sprokkelen voor een skilled independent ga ik nu voor het partner visum.
 
ak said:
hoi allemaal
ik ben ak, woon (nog) in nl en wil graag zo snel mogelijk naar oz om voor altijd samen te kunnen zijn met mijn ozzie vriend (die op dit moment in hong kong wacht op zijn vlucht naar amsterdam, joepie). omdat ik helaas niet genoeg punten bij elkaar kan sprokkelen voor een skilled independent ga ik nu voor het partner visum.

Welkom en heel veel success.
Geniet de tijd samen
 
ak said:
hoi allemaal
ik ben ak, woon (nog) in nl en wil graag zo snel mogelijk naar oz om voor altijd samen te kunnen zijn met mijn ozzie vriend (die op dit moment in hong kong wacht op zijn vlucht naar amsterdam, joepie). omdat ik helaas niet genoeg punten bij elkaar kan sprokkelen voor een skilled independent ga ik nu voor het partner visum.

He! Welcome!
Goede keuze: is ook goedkoper, en je krijgt hem binnen 1 dag als je naar Berlijn gaat! :D

Gaan jullie dan voor het fiance visum?

Veel plezier hier, en Succes!!
:D
 
Hi Ak, welkom op het forum. Veel succes met jullie aanvraag voor een partner visa. Laat ons weten hoe alles voor je gaat.
 
Back
Top