Hiep Hoi we zijn aangekomen in Perth

Ethel

New Member
Zoals geplanned zijn we afgelopen zondag 4 januari geland in Perth!!!!  :up: :up: :dance:

Van de koude winter in Nederland kwamen we terecht in de heerlijke zomerhitte van West Australie.

We verblijven nu tijdelijk in een appartementencomplex en hopen binnen een maand een huis te vinden. We kijken in omgeving Nedlands, Dalkeith & Mount Claremont.

De kinderen hebben fijn nog vakantie tot 5 februari, waarna ze een nieuw schooljaar beginnen op Quintilian in Mount Claremont.

Gert-Jan begint op 19 januari bij z'n nieuwe werkgever, dus we hebben nu fijn nog een paar weekjes vakantie samen.

Groetjes,

Ethel

Ps. Sacha, ik heb je PM gehad en zal morgen reageren, bedankt!!

Hoi Ethel,

Wij vertrekken morgen naar Sydney om 12.00 via Kuala Lumpur :dance:.
Valt het mee van de extreme kou in NL naar de hitte in AU.
Geniet nog even van het samen zijn en van de vakantie.
Komt vast allemaal goed :up:.
Gr.  Ingrid

Wat is dit?? Het "We gaan de achterblijvers even gek maken" draadje? :|

Geniet ervan, het is jullie gegund  :up:

Bart

Hihi ik wou net zeggen.. Ik wil ook!!!
Maar zonder dollen: Al het geluk toegewenst en ik hoop dat de emigratie helemaal uitpakt zoals jullie hopen en beter!
Ook mooi dat de kinderen meteen in een nieuw schooljaar kunnen beginnen.
Succes met alles

Veel succes in Perth. Hou nog een plaatsje vrij voor ons binnenkort.... en begin nu maar met genieten.

Frank

Welkom in Perth.
Wel een flinke overgang, van de kou naar 35 graden.
Geniet er van.

Zit ik net lekker even bij te lezen op jullie site: Blijken we bij dezelfde makelaar te zitten!!!!!!! Misschien moet ik dan toch maar contact opnemen met ATTA in Zoetermeer, want de collega's in Rotterdam hebben wat moeite om ons huis verkocht te krijgen  :x

Geniet ervan en we mailen verder!

Sacha

Wij willen ook!!!

Maar helaas moeten wij nog een jaartje wachten... :-(

Doen julie de groeten aan Chantal d'r vader als je hem ziet? ;) (Hij woont in Kwinana)

Groeten,

Leon en Chantal

Hoi Wilsil....

Grappig dat je dat vraagt. We hebben een huis gevonden in Nedlands en krijgen daar vanmiddag onze sleutels van. En ja inderdaad, we zijn afgelopen vrijdag toen het 42 graden was in de de Ikea geweest om alvast wat leuke hebbedingetjes te kopen want ja onze container komt pas half febr. en we hebben voorlopig alleen wat huurmeubels via Ger zijn werk. We hadden al tegen elkaar gezegd dat als we heimwee naar Nederland krijgen we gewoon even naar de Ikea moeten gaan want we hadden echt het idee dat we in Delft liepen.....

Groetjes Iet

Ja, ik zag jullie met z'n vieren lopen.
Wij stonden bij de kinderspullen en jullie liepen al Nederlands pratend voorbij. Ik zei tegen mijn vrouw: volgens mij zijn dat degenen die net aangekomen zijn.
Dat klopte dus. Je man knikte nog naar me.

Zo blijkt maar weer: De wereld is heel klein... en Perth dus nog veeeeel kleiner!

Ha, ha, valt wel mee... ik denk dat een heel groot deel van de Hollanders toch wel met enige regelmaat in de Ikea te vinden zal zijn .. ??

Valt gelukkig nog wel mee.
Het wat dat zij een kast hadden die we wilden hebben.
Maar goed, ze hebben wel leuke dingen.

[quote author=perthpete link=topic=9603.msg130996#msg130996 date=1232678776]
Ha, ha, valt wel mee... ik denk dat een heel groot deel van de Hollanders toch wel met enige regelmaat in de Ikea te vinden zal zijn .. ??
[/quote]
Nou, hier in NL ben ik er 1 keer geweest en ik was er meteen helemaal klaar mee.
Wat een K.t winkel.

Bart

[quote author=Tekkel link=topic=9603.msg131002#msg131002 date=1232694055]
[/quote]
Nou, hier in NL ben ik er 1 keer geweest en ik was er meteen helemaal klaar mee.
Wat een K.t winkel.

Bart
[/quote]
Goh, ook toevallig, ben jij net die ene Hollander die geen Ikea fan is??  :evil:

[quote author=perthpete link=topic=9603.msg131023#msg131023 date=1232719722]
[quote author=Tekkel link=topic=9603.msg131002#msg131002 date=1232694055]
[/quote]
Wat een K.t winkel.

Bart
[/quote]
Goh, ook toevallig, ben jij net die ene Hollander die geen Ikea fan is??  :evil:
[/quote]
Nou moet ik wel bekennen dat we een paar (2ehands) Ikea kasten hebben staan.
Maar die hebben we dus niet in de IKEA winkel gekocht.

Bart

K*twinkel? Is het dan niet bedoeld als wandeltraject als het buiten te heet is om te lopen?  :shock:

Perfect hoor; als ik theelichtjes moet hebben, dan kan ik dat meteen combineren met een 3 kilometer lange wandeling. Dat hebben ze toch zo fijn voor ons geregeld bij IKEA, heeeeeeerlijk.  :crazy:

Back