Hiep Hoi we zijn aangekomen in Perth

Hier in Nederland blijft het een geweldige oplossing voor slecht weer :up: De kinderen in de binnenspeeltuin voor een uurtje en wij even rustige koffie drinken in het restaurant. Gratis oppas!

Hebben ze bij de IKEA in Perth eigenlijk ook zo'n mooie oplossing? Zal wel van pas komen over een paar maanden!

Sacha

Lijkt er wel op: wat dacht je hiervan Sacha:
https://cebas.ikea.com.au/Template2.asp?page_id=91022300051029&se_id=22&site_id=30005

Joepie!!!! Een ballenbad!!!!

Maar hoe gaat het met onze nieuwe familie in Perth???? We zijn lekker jullie topic aan het vervuilen met Ikea gepraat en wil eigenlijk gewoon weten hoe het nu gaat met jullie :smile:

Ga wel eens even op de site kijken naar nieuwe foto's!

Sacha

Edit: En nog iemand met een zwembad!!!! Prachtig huis, gefeliciteerd!

Hé jammer, ik wilde vrijdag ook naar Ikea om te kijken of het echt wel hetzelfde is.......

Over de klimaatshock kan ik meepraten, wij kwamen vorige week donderdag van -15 in 42 graden terecht in het prachtige Perth.
Heb echt 4 dagen nodig gehad om mijn thermostaat weer op orde te krijgen.........
Maar daarna heerlijk genoten natuurlijk!

Zit nu alweer te kleumen in Nederland, heimwee.......... :cry:

Veel plezier in Perth!

groetjes, Marie

welkom in Perth.
wat een geluk dat jullie gelijk dit prachtige huis met zwembad hebben gevonden.
( valt de huur een beetje mee? )
veel plezier en mocht je zin hebben in een bakkie leut, stuur dan ff een pmtje:smile:

groetjes
Monja

hoi allemaal,

We zijn even een tijdje uit de lucht geweest. Er moest internet aangevraagd worden en dat verwerken ze pas op het moment dat je in huis woont en telefoonaansluiting hebt. Dus......5 tot 8 werkdagen later heb je internet en kunnen we weer lekker mailen, skypen, Xpditen, web-log bijwerken, enz.enz.

We hebben een hoop bij te lezen dus......we komen nog terug om weer wat antwoorden te plaatsen.

Tot later......ennuh het gaat tot zover fantastisch.

groetjes Ethel

Back