[quote author=Sas link=topic=1559.msg13590#msg13590 date=1114148516]
Hai.Hai.
Nou ze zijn bezig om de paspoortgegevens te veranderen dus ik hoop snel iets te horen.
We hebben nu nog 6 weken en dan willen we 1 juni gaan vertrekken naar OZ.
Gaat in een keer wel erg hard maar we hebben er allemaal ontzettende zin in!!
Zondag eerst maar eens een rommelmarkt houden(de vervroegde koninginnendag) en dan hopen dat we heel veel kwijt zijn.Ach we waren al ff bezig met de opruiming dus dat moet lukken.
We wonen nog 3 weken in ons huurhuis en gaan dan nog 3 weken in een sta- caravan wonen.Ach kunnen we vast wennen want in Oz gaan we een tijdje in de camper wonen met 3 kids.Iemand nog ervaring met een huurhuis zoeken in OZ?Heb je nog een huurdersverklaring enz. nodig?
Oh ja nog wat taart over :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2:
dus neem een stukkie,haha
[/quote]
Hoi Hoi
6 weken dat schiet al op voor jullie :-o :lol: Volgens mij is het idd wel heel erg handig om een Engelstaligen/ vertaalde huurders verklaring te krijgen dan wordt het makkelijker om in AUS een huis te krijgen. Eventjes in laten zetten hoe lang je heb gehuurd en dat je altijd netjes de huur heb betaald. Ik weet niet maar misschien is het ook mooi als de hoogte van de huur er in vermeld staat. Trouwens dat is een heel goed idee van die caravan, wij wilden eerst de laatste weken hier in NL een kamer huren maar een caravan is idd een beter idee meer privacy
tnx
Veel succes en plezier toegewenst daar in OZ.
groeten Barry