Hiking + Trekking in Perth Hills

Marielle

New Member
Hi ya all in good old Perth,

Ben momenteel aan het uitzoeken waar je mooi kunt wandelen in de Perth Hills, omgeving Kalamunda. Heb deze site gevonden:

http://www.perthtrails.com.au/

Nu ben ik op zoek naar een organisatie, of andere fanatiekelingen, die group/guided walks doen (day/overnight walks, gemiddeld 3-6 uur). Iemand enig idee?

Zijn er anderen die hier ook interesse in hebben, wellicht dat we iets kunnen organiseren.

Ta, Marielle

Hoi Marielle,

Het ligt eraan wanneer je wilt gaan trekken in de hills. Ik kom 2 juli aan in Perth voor een vakantie van 5 1/2 week aan de west coast. Ik ben zeker van plan om de outback in te gaan.  :up:

Wie weet valt er inderdaad iets te organiseren?! Laat even weten het tijdstip/ tijdsduur van je plannen.

Gr Roland

Hoi Roland,

Voor meer informatie over guided walks kun je ook hier kijken:

http://www.bibbulmuntrack.org.au/default.asp

Goed idee, laten we contact houden over trekkings etc. Ik hoop me aan te sluiten bij de Bibbulmun Track Foundation of een andere hiking organisatie, maar als ik mensen ontmoet die dezelfde interesse hebben, dan kunnen we wellicht zelf wat organiseren.

See ya, Marielle

Wilde inderdaad ook al de tip geven: yellow pages: onder clubs: walking clubs.

Ook supermooi wandelen (wel wat verder): Stirling Ranges.

Succes en veel plezier!

Henriette

Hoi Marielle,
Goede link. Wel even jammer dat de meeste activiteiten al volgeboekt zijn. Maar dat versterkt alleen maar de behoefte om zelf wat te gaan organiseren... ;-)
Perthpete

Dag Marielle en Perthpete,

Wil graag wel meewandelen als jullie iets van plan zijn.
Ik ga in Oct/Nov de Cape to cape doen, dus kan wel wat warming up gebruiken voor die tijd... :|

Ga dan wandelen met mijn zusje uit NL, die ondertussen halve marathons rent... :-o :-o
Heb wel wat in te halen....

En nu het nog steeds zo'n lekker weertje is in WA...

Groetz,
Ineke

GDay WA,

Nou, wanneer gaan we wandelen, actievelingen?
Het is nog niet te nat!

Stukkie in Kalamunda wandelen?

Inacar
(krijg wandelkriebels, heb nieuwe wandelschoenen..)

Count me in!  :up:

Ik zal mijn beste beentje voor zetten :-D

Lijkt me erg gezellig om te doen. Heb al eerder veel gewandeld in OZ en NZ en ik vind het de beste manier om dingen te zien, nou ja fietsen is ook leuk.

Goed, met heel veel mazzel en geluk ben ik binnen 3 weken in Perth, dus geef me maar een gil!

Let's walk  :cool:

Hi all,
We hebben vandaag een stukje Bibbelmun track gedaan vanuit Kalamunda.
Kei sjiek. Je word bevangen door al het moois. Kakatoos vliegen je om de oren
de Lorri keet. En we kregen op een gegeven moment ook geen voorrang van een
mooi exemplaar van een Bobtail. We hebben ongeveer anderhalf uur naar beneden
gewandeld en toen weer naar boven een uurtje. De heenweg natuurlijk vaak gestopt
voor kiekjes. Dit moeten jullie zeker een keer doen. Of beter. Dit moeten we samen
een keer doen.
Groetjes Sabine

Hoi Sabine en Henk,

Er wordt gewerkt aan plannen. Voorlopige datum is al wel geprikt: zondag 6 augustus. Waar en hoe laat en zo volgt nog ;-)
Marielle, Inacar, Marina en Perthpete (en Perthellen).

Perthpete

Hallo inacar,

Ik (Carlo) heb bijna een jaar niet meer gesport en was net niet buiten adem( geintje) neen het is wel een beetje heuvelachtig en je moet over rotsachtige bodem lopen, maar het is echt een aanrader, vandaag ook een boekje gekocht over wandelroutes in Perth hills, met ook een beschrijving en of je er mag komen met honden of niet.
Graig you'll have to come walk with us, it is not that hard.
Look forward to see you again. :up:

Carlo and Sabine

Hoi Ineke,
Wat ons betreft wordt het geen zware wandeling! Maximaal 10km / 2 a 3 uur... Dat zal niet te zwaar zijn denk ik?
Perthpete

Hi Perth Pete
10 km lijkt me wat veel de eerste keer. En hier zul je over die 10 km
ook iets langer lopen. Uurtje of drie, vier. Wij hebben onlangs dat boekje
gekocht Swan Valley and Perth Hills Trails Discovery Guide, staan indicaties
in over hoelang ze ongeveer lopen op deze tochten. Denk dat we gezien wat
we zelf gelopen hebben toch niet met 10 km moeten beginnen maar meer met
6 ofzo. Meeste tochten zijn niet vlak en als je ongeoefend bent is het de dag erna
niet zo leuk......... spierpijn.
Maar 2 en half uurtje is wel lekker, wij hebben er in ieder geval zin in.
Groetjes Sabine

Hoi Sabine,

Je hebt gelijk hoor! Wij hebben ook een 5 km wandeling gedaan rond Kalamunda ergens. En inderdaad aardig wat stijgen en dalen. Maar het hangt ook een beetje af van de omgeving natuurlijk. We hebben een plek op het oog waar we van de week eerst zelf even gaan kijken hoe het is. Als het niet te veel heuvelig is dan kan tegen de 10km makkelijk. Maar do not worry: Ikzelf ben ook geen liefhebber van te lange/zware wandelingen.
Alles komt goed!

Perthpete

Hai daar!

Nou inderdaad, asl het 10 km is met stijgen en dalen, dan denk ik dat we het weer zonder Craig moeten doen. Maar ik doe sowieso mee!

Doet iemand ook mee aan de City to Surf? 8 Augustus. Ik denk dat je het ook kunt fietsen of rennen, maar heb er zelf nooit aan meegedaan.

Catcha!
Inacar

Dag mensen,

Als jullie willen wandelen, wat dacht je van The Big Walk?
http://www.bigwalk.com.au/

Binnenkort al, Zondag 22 October.

Tis een fundraiser voor Prinses Margaret Hospital, en je kunt alleen lopen, niet rennen.
Het is een wandeling van 18 km, van Perth City naar Fremantle.

Wandel ze!
Inacar :drive:  :lol:

Hey Shelley!  :wink:

Ik wil wel wandelen dan, maar zit waarschijnlijk in Broome dat weekend. Helaas! NOT!  :lol:
Werk betaalt, dus ik klaag niet. Ga dan als vervanging maar een beetje Cable Beach op en neer lopen.... :roll:

Hoest werken trouwens, Shelley2?

Inacar

Heb de Cape to Cape gelopen!!!!
Heeel erg de moeite waard :up:, en niet te moeilijk, zeker niet als iemand je kan afzetten en ophalen iedere dag... :wink:

Nou, hike ze, allemaal!
Inacar

Back