Hoe belangrijk zijn schooldiploma`s bij aanvraag 475?

apriati

New Member
Weet iemand hoe belangrijk je schooldiploma`s zijn bij een aanvraag voor een 475?
Ik ben namelijk zo `slilm` geweest om nooit mijn vervolgopleidingen af te maken...
Groetjes,
Nina
 
Diploma's zijn niet interessant voor een 457; als je werkgever je al een baan aangeboden heeft dan gaat immigration niet nog eens kijken of je wel diploma's hebt
 
[quote author=Jan Katers link=topic=8511.msg112694#msg112694 date=1204265315]
Diploma's zijn niet interessant voor een 457; als je werkgever je al een baan aangeboden heeft dan gaat immigration niet nog eens kijken of je wel diploma's hebt
[/quote]

Sorry Jan, daar ben ik het toch niet mee eens.

Ik heb ook een 457 gehad en moest de QNC met 'man en macht' overtuigen om mijn registratie als Registered Nurse te krijgen. Zonder dit kan ik als RN niet aan de bak. En toen ik eindelijk mijn registratie had kon ik met mijn sponsor mijn 457 aanvragen. Maar het probleem zat bij mij dus wel degelijk in het diploma. Ik heb mede dankzij mijn voormalige opleidings ziekenhuis en de coordinator van het BIg register mijn kans op het afleggen van een bekwaamheidstest kunnen doordrukken.

Conclusie: het ligt van de beroepsgroep af of je idd een baan op een 457 kunt verkrijgen zonder diploma's, assessments, IELTS, registratie etc.

GreetIngx  :cool:
 
Hoi Ingrid,

Ik had m'n antwoord beter moeten formuleren / vraag beter moeten lezen  :p:

Uiteraard zijn er veel werkgevers (de meeste waarschijnlijk) die diploma's zeer belangrijk vinden maar als de werkgever je een baan aangeboden heeft dan gaat immigratie niet nog eens naar diploma's vragen.
Dus voor de eigenlijke 457 visumaanvraag is je diploma niet relevant maar voor de job offer die daaraan vooraf gaat wel

Tot vrijdag!  :wink:

Cheers,
Jan
 
Hoi Ingrid en Jan,
Thanx voor de info.
Ga een kansbeoordeling doen bij move2australia, dus ben benieuwd hoe mijn kansen zijn voor een visum.
Groetjes,
Nina
 
Back
Top