hoe betaal je?

Anne

New Member
Hallo Lieve mensen,

Morgen gaan we onze aanvraag opsturen naar brisbane maar ik heb geen idee hoe we die moeten betalen! De aanvraag schijnt niet geaccepteerd te worden als er nog niet is betaald maar ik heb geen bankrekening nummer ofzo. Wie heeft er ervaring met aanvraag in Australie. Ik zit in cairns dus kan niet even naar brisbane waar de aanvraag wordt verwerkt maar weet ook niet hoe anders te betalen. Iemand enige ervaring hiermee?

Hi Anne .

Weet niet of het in Cairns kan maar probeer het postoffice,
daar kan je een postelorder kopen voor het bedracht en die opsturen.
Ik weet dat het in Melb kan.
Veel suc6 er mee.

GRoetjes Ineke.  :up:

Of een bankcheque? Het zou toch op het voorblad van je aanvraag formulieren moeten staan? Of kijk even op de site van Immi gov?

Ja maar ik weet van onze aanvraag bij de Dimia dat je het met je papieren mee moet sturen of het nummer van je CC in moet vullen. Wij hebben dus voor bankcheque gekozen.  :)

Een money order is een soort van Cheque voor mensen die geen cheque boekje hebben, je hoeft dan dus niet een speciale account te openen voor een (eventuele) eenmalige cheque en je kan hem dus (volgens mij, maar kan het fout hebben :| :-D) ook gewoon met je papierhandel mee sturen.

Groetjes
Syl

Dat is zo Syl.
Je hoeft geen bankrekening te hebben, heel veilig om te sturen.

Gr Ineke.

Hihi...werkt er toch nog anderhalve brain cel op dit uur! :up: Er is nog hoop...

Good night!
Syl

Ja maar werkt dat ook hier in NL?

Haha en dan bedoel ik niet jou braincel hoor Syl!!

Ja ik dacht inderdaad ook een money order. Betaal je dan gewoon op het postkantoor? Gekkigheid dit allemaal zeg. Ik stress me dood. Weet opeens helemaal zeker dat we niet voldoende bewijs hebben en dat ik de formulieren helemaal verkeerd heb ingevuld.....Dat zu echt een ramp zijn! het is zo moeilijk aan te tonen dat je vanaf een bepaalde dag een relatie hebt. hoe kun je dat nou bewijzen? vreselijk vervelend. Maar vandaag gaat' ie de deur uit en dan zoeken ze het in brisbane maar uit. misschien eet ik over een maantje weer patat met mayo en misschien sta ik gewoon hier aan de bbq.

Nou, hij is de duer uit hoor. We hebben inderdaad een money order gedaan. Ik heb over het geheel echt geen idee of we een kans maken maar dat moeten we afwachten. Onwijs bedankt voor al jullie hulp de laatste maanden. Echt heel veel aan gehad!

Gr,

Anne

Nu maar afwachten, maar we duimen allemaal voor jou   :up:
Je kan niet meer doen als je best.
Over een paar maanden zeg je,
waar heb ik me allemaal zo druk om gemaakt.

Gr Ineke   :)

[quote author=Anne link=topic=2307.msg24059#msg24059 date=1124180948]
Nou, hij is de duer uit hoor. We hebben inderdaad een money order gedaan. Ik heb over het geheel echt geen idee of we een kans maken maar dat moeten we afwachten. Onwijs bedankt voor al jullie hulp de laatste maanden. Echt heel veel aan gehad!

Gr,

Anne
[/quote]
Waarom vraag je een visum aan als je niet weet dat je een kans maakt? De immigratiewetgeving is misschien wel complex maar een loterij is het toch zeker niet.

Jeetje zeg. Je kan van tevoren niet weten of je voldoende bewijs hebt afgeleverd. Ze gaan je echt niet vertellen of je een kans maakt hoor. Als iedereen hier zeker wist dat ze een kans maakte zou het wel lekker makkelijk maken niet?

He goedzo!  :up:
En nu gaat het grote wachten beginnen!!!

Héél veel succes!

Groetjes Lin

Wat zijn jullie toekomst plannen??
Suc6 gewenst met je application en alles daarom heen!!!!
groetjes Irma

Back