Wij hadden op internet de stoelen besproken bij SA en achter mij was geen stoel meer. Ik kon heerlijk mn stoel naar actheren doen zonder geklaag van een e.v.t. achterbuurman/vrouw
Het toilet was ook heel dichtbij. Dat was helemaal fijn, omdat ik op Schiphol, voorbij de douane, ziek werd. Ik heb de vlucht dus helemaal niet als prettig ervaren, maar de stewardessen deden alles voor je. Ik heb ze de kop gek gezeurt volgens mij met mijn vraag om ijsklontjes. Telkens weer! Doordat ik ziek was en de airco natuurlijk voluit stond te blazen had ik een enorme keelpijn, dus ik bleef maar ijsklontjes kauwen, omdat dat wel hielp.
We hadden ook van te voren de maaltijden besproken en in het vliegtuig zelf bleek dat ze voor ons de gekozen maaltijd niet meer hadden. Alleen vis was er nog en dat lust Maluka dus net niet. Die was toen heel eventjes niet blij, maar heeft er helemaal geen probleem van gemaakt. We hebben gewoon wat geruild met elkaar en alles was goed.
Door de paracetamol heb ik best veel geslapen en ik heb geen een huilbaby/kind meegemaakt. We hadden alleen een volwassen huilerd naast ons
Een grote brede schot die bang was om te vliegen. De stewardessen waren ook heel lief voor hem
Eentje heeft weet-ik-veel-hoe lang z'n hand vastgehouden, omdat hij zo bang was.
Het kan wel eens voorkomen dat je je handbagage in een compartiment iets verderop moet doen, omdat er boven je stoel geen plaats meer is, maar er is altijd wel ruimte daarvoor.