Ik heb 3 keer naar Australia gevlogen met verscillende ervaringen.
De eerste keer alleen met Malaysian Airlines, de heen vlucht was perfect, maar terug wat minder, ik was in een rij van 4 met een alleenreizende moeder en 2 kleine kinderen. 1 kind bleef mij de hele vlucht schoppen en de andere huilen :cry2: dus ik kreeg geen slaap. Ik had wel medelijden met de moeder, zij heeft natuurlijk ook geen oog dicht gedaan. Ik heb zoveel mogelijk geholpen door op de kids te passen als ze b.v. naar toilet ging.
De tweede keer met mijn ex-man, vluchten waren ook prima, deze keer met Singapore Airlines. Lekker ontspannen, filmpjes kijken enz.
De derde keer (weer met Malaysian Airlines) met mijn man en 2 kinderen (1 en 2,5). De eerste uur was in drama, dochter bleef huilen, klimmen over stoelen enz. Daarna ging het goed, de kleinste had een bassinet en heeft veel geslapen. Alleen van Kuala Lumpar naar Perth geen bassinet dus hij moest op onze knieen, toen ging hij wel aan de stoelen voor ons trekken, maar de medepassiengers waren prima, iedereen was in een goede stemming. De personneel van MA waren super, heel belangstellend voor de kinderen.
Dus met of zonder kinderen kan ik Malaysian Airlines aanbevelen, vriendelijke personneel, redelijke ruimte, entertainment, goede eten enz. En als je geluk hebt kom je niet in de buurt van kleine kinderen