HOE kan ik nou naar OZ immigreren? ik mis de 2 jaar voor Skilled visa.

joycevandijk

New Member
Beste mensen. Ik raak lichtelijk gefrustreerd.
Ik heb 4,5 jaar ervaring als webdesigner, maar de laatste 1,5 jaar ben ik werkeloos. Daarvoor heb ik een jaar gewerkt als hoofdagente in opleiding.
Dus voor de Skilled Visa kom ik niet in aanmerking al heb ik 4,5 jaar werkervaring als Graphic Designer (web designer).

Ik heb een assesment laten doen maar ik moet echt van de laatste 3 jaar, op zijn minst 2 jaar aan een stuk als webdesigner/Graphic Designer gewerkt hebben.
ik heb leuke vrienden in Mossman wonen die me in huis zouden willen nemen (tijdelijk) maar ze hebben geen geld om me te sponsoren.

Ik heb geen zin om met iemand te trouwen.

Hoe kan ik nu in godsnaam aan een visa komen om te immigreren?

Ik zit me suf te zoeken naar eventueel werk op 2 years contract, maar het schiet allemaal niet op.
Werk vinden in nederland of London wordt moeilijk omdat ik al 2 jaar uit de Graphic Branche ben.

Help
ps ik heb al een one year working holliday visa gehad voor mijn 6 maanden trip die ik daar heb gedaan. Dus die kans is ook al weg.


Joyce
www.joycevandijk.nl.nu
 
Hoi,

ik ben bang de enige optie: toch zien dat je aan die 2 jaar recente werkervaring gaat voldoen....

Bovendien, ik weet niet of "vrienden"je mogen sponsoren, volgens mij alleen 1e graads familie....

Succes verder! Gr. SAb
 
Hoi Joyce,

Als eerste  :hi: op het forum.
Helaas heb ik geen oplossing voor je,
maar ik wens je wel succes met het één en ander.

Gr. Mel :cool:
 
Hoi
Heb je jezelf al ingeschreven voor de banenmarkt in Amsterdam misschien kan je daar een sponsor bedrijf vinden?? Moet ik gelijk wel eventjes vermelden dat er wordt geroepen dat er weinig banen voor de IT zijn, maar je weet nooit....
gr. Barry :up:
 
Wat voor studie heb je gedaan?
Als je een beroep kiest die past bij je studie en waarvan de assessment gedaan moet worden bij VETASSESS heb je dat probleem niet.