Hoe komen wij aan een (post)adres in SA????

Carmen

Member
Hallo allemaal,

nog 11 weken voor we vertrekken naar OZ (15-08 komen we aan in Brisbane),

maar omdat we eerst gaan reizen (QLD, NT, WA, SA, VIC) duurt het nog tot januari voordat we ons gaan vestigen in SA.

en ik loop hierbij tegen een aantal dingen aan:

bv. voor de quarantaine van onze hond in nov. dec. willen ze een adres van ons in Australie. Maar dat hebben we dus niet....

Weet iemand een oplossing?

Groetjes Carmen

ps. heftig hoor al dat geregel, volgens mij zit ik 5 uur per dag dingen te regelen voor ons vertrek. Het schiet wel op, maar het kost zo veel tijd. En dan ook nog werken, afscheid nemen, spullen pakken, huis verkopen......
 
Via het postkantoor misschien. Je kan de GPO van Adelaide opgeven en contact met ze opnemen als we werkelijk een adres in Adelaide hebt.
 
http://www.bbb-verzekeringen.nl/buitenland/index.html

Deze link is misschien handig in verband met verzekeringen.
 
De verzekeringslink werkt niet en ik ga eens informeren of dat gaat met een GPO..... wordt vervolgd
 
[quote author=MicNic link=topic=1763.msg18631#msg18631 date=1119244862]
Mag ik vragen hoe jullie dat geregeld hebben?
[/quote]

Als ik dit (DANK JULLIE WEL SYLVIA EN MICHIEL) zo lees denk ik via Sylvia en Michiel........ :up:
 
wat betreft een post adres in SA of elders, kan je gewoon een pobox aanvraag (kost 85 aud per jaar basis tarief) en voor 55 Aud kunnen ze jou ook een email sturen dat je post hebt ontvangen.

Gr

Citavm
 
[quote author=MicNic link=topic=1763.msg18654#msg18654 date=1119256425]
Bij de hand  :applaus:?
[/quote]

Er zaten inderdaad bijdehandjes door mijn lunch, dus dat klopt wel.

[quote author=citavm link=topic=1763.msg18675#msg18675 date=1119262035]
wat betreft een post adres in SA of elders, kan je gewoon een pobox aanvraag (kost 85 aud per jaar basis tarief) en voor 55 Aud kunnen ze jou ook een email sturen dat je post hebt ontvangen.
[/quote]

Ik geloof (maar kan het niet onderbouwen) dat niet alle (overheids)instanties er even happig op zijn op dingen naar postbussen op te sturen.
 
Je kan alles (bank, verzekering, tax file, centre link etc.) naar het postkantoor laten sturen als 'post restante'.
Een postbus kost 150 AUS (in de subs wat minder), post restante is gratis. Wel binnen één week ophalen anders gaat het retour afzender.
Alleen een abbo voor een mobieltje werkt niet, die willen een echt adres + bewijs dus daarom een pre-paid telefoon.

Adres:
Post restante
GPO
postcode / stad
 
Back
Top