hoe te versturen?

Maike

New Member
Ik ben bijna zover om mijn spullen voor mijn skills assessment op te sturen naar Australie. Hoe hebben jullie dat gedaan? Het kan per post en per koerier, wat kost dat ongeveer per koerier?
En hoelang duurt dat dan?
Bedankt!
Groetjes maike
 
........alleen heb je met aantekenen niet meteen de bevestiging dat het ook is aangekomen.....

weet toevallig van iemand die op 29 juli instuurde en op 23 aug (!) pas de bevestiging kreeg van de betreffende instantie dat de spullen ontvangen waren.....en tussentijds van TPG geen ontvangstbevestiging gehad.....

Tis maar waar je voor kiest, kan natuurlijk ook goed gaan. Ik persoonlijk ga met dit soort dingen liever voor zeker.....

Gr. SAb
 
Wij hebben het met TNT verstuurt en dat kosten €55,21 en duurt vierdagen.
Volgens mij is dat de goedkoopste weet het niet zeker.
En je kunt gewoon naar het postkantoor om het te regelen.
Wel met een koerier sturen omdat je zo je zending kunt tracken en omdat er een check in zit is dat wel zo meer gerustellend.
Maarja dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marcel
 
[quote author=Sabien link=topic=2565.msg27606#msg27606 date=1126621009]
........alleen heb je met aantekenen niet meteen de bevestiging dat het ook is aangekomen.....

weet toevallig van iemand die op 29 juli instuurde en op 23 aug (!) pas de bevestiging kreeg van de betreffende instantie dat de spullen ontvangen waren.....en tussentijds van TPG geen ontvangstbevestiging gehad.....

Tis maar waar je voor kiest, kan natuurlijk ook goed gaan. Ik persoonlijk ga met dit soort dingen liever voor zeker.....

Gr. SAb
[/quote]

Dat heb je nu toch ook met TGP via www.tracktrace.nl...Voor nederlandse zendingen werkt het goed hoor. Voor buitelandse zendingen moet je eventjes  aangeven dat je dat als extra service wilt anders werkt het tracktrace niet  :|
 
Aangetekend per post versturen kan eveneens met bericht van ontvangst. Kost iets meer, maar dan weet je óók zeker, dat het is aangekomen.
 
[quote author=Sabien link=topic=2565.msg27606#msg27606 date=1126621009]
Tis maar waar je voor kiest, kan natuurlijk ook goed gaan. Ik persoonlijk ga met dit soort dingen liever voor zeker.....
[/quote]

Ik niet helemaal sjnapp  :|

Of je nou wel of niet een ontvangstbevestiging krijgt van de bezorgende instantie staat toch los van de zekerheid van correcte bezorging?

:?
 
Vond het erg prettig om te zien dat ze het ontvangen en voor getekend hadden. Zelfs de persoon die er voor getekend  heeft werd vermeld. En de drie dagen gaven voor ons de doorslag! Kan allemaal  niet snel genoeg gaan! :p
 
[quote author=Lin link=topic=2565.msg27596#msg27596 date=1126613912]
Koerier DHL, ook rond de 60 euro, 3 dagen. :up:
[/quote]

Hoi Lin,
Mag ik vragen als wat voor pakket/document je het pakket verstuurd heb, ik kom steeds op een bedrag van rond de 120 euro uit........ ik vul ergens dus iets niet goed in.
 
brief met envelop van DHL of UPS, pakket tot 2 kg, zakelijke documenten. Je kunt ook altijd ff bellen, rekenen ze je ook voor..... :up:

Gr. Sab
 
Bedankt Sabien,
Ik zal blij zijn als het eindelijk weg is, ik wordt er helemaal gestoord van. :crazy:

Nu maar hopen dat al het werk een positieve asses opleverd
 
Back
Top