Jeetje bel ik gister met mijn broer, hij was jarig gister, 26 alweer :shock:
Kom ik er achter dat ik niks te vertellen had. Het leekt wel of ik een vreemde aan de telefoon had
en eigenlijk was het met iedereen zo. Ik sprak nog met mijn vader ook totaal geen gevoel meer bij?? Weer het zelfde gelul over hoe gaat het met je werk, opleiding?...
Misschien ligt het aan me zelf. Ik zit haast nooit meer achter MSN bel nog maar 1-2 maal in de maand als zij geluk hebben. Beetje een vreemde situatie. Ook wel goed natuurlijk,..heb ik iig geval geen heimwee naar familie :evil:
Verder begin ik wel steeds meer heimwee te krijgen naar Nerderland. Sinds een aantal weken terug eigenlijk. Ik denk persoonlijk dat het door onze leef situatie komt. Sinds we hier wonen hebben we nog geen eigen huisje gehad. We wonen nog steeds in shared accommodation.
Alhoewel we het zeker niet slechter hebben als in Nederlamd zijn we er ook niet beter op geworden. We wonen net zoals in Nederland in een wat slechteren buurt, midden in de drukke stad.
Ik heb de zelfde baan, met het daarbij moeilijk opstaan in de ochtent en totaaaaaaaaaal geen zin hebben om richting het werkt te gaan gevoel is sinds een aantal maanden gewoon mee geemigreerd... Mijn vrouw is net zoals in Nederland al een langeren tijd werkeloos. Dus het is nog steeds elk dubbeltje omdraaien op dit moment..
nee soms of helaas steeds vaker vraag ik me af waar we aan begonnen zijn. De droom waar voor we zijn geemigreerd is helaas op dit moment ver te zoeken.
Lekker in de bossen wonen ver van de stad vandaan. Flink veel meer rust en natuur opzoeken is tot op heden niet gelukt.
En met de hypotheek rente die blijft omhoog gaan en de huis prijzen die veel te hoog zijn blijft die droom nog wel een tijdje heel ver weg..
en ik weet het,... gewoon door bijten, hard door werken, niet opgeven etc etc dan komt het best goed... tja... ik hoop het.. Om eerlijk te zijn kriebelt het bij mij al weer om de spullen te pakken en iets anders te gaan proberen,...misschien een anderen staat tassie of qld.
Mijn verstand verklaart me dan natuurlijk helemaal voor gek ik vraag me dan dingen af of ik niet aan het weg lopen ben voor iets?? ... Opzoek naar het geen waar alles om draait??.... Dit kan toch niet alles zijn.. beetje werken om geld te verdienen dat geld pomp je vervolgens in je vaste lasten voor 80% en soms koop je iets leuk, een snellen motor of leuk dvd-tje om de echte wereld even! te vergeten. Ik dacht nog zo dat het anders zou worden on OZ.... Oewj dat is zware materie :| laat ik maar gewoon :-x ....
Iedereen die heimwee heeft,,, ff doorzetten jongens!!! we komen er wel