Hoe, wat, waar,...HELP!! :-)

Dat ligt 'm toch echt aan jezelf, wij betalen zo goed als ALLES met de CC. :D

Bart


Uiteraard ligt het aan je zelf en zolang je netjes je rekening betaald van je credit kaart is er niks aan de hand. Als je niet zo goed met geld om kan gaan als Tekkel en netjes je rekening betaald (waar ik vanuit ga) dan kan het hier in AU wel harder gaan dan als je in Nederland gewent bent.

Dat is nou net het punt wat ik wil maken.. :)
 
En wat hier ook na mijn idee even vergeten word, is dat als je kinderen hebt, geen WHV kan aanvragen. Dus voor mensen met een gezin dus geen mogelijkheid om zo binnen te komen.


Klopt en volgens mij mag je ook niet getrouwd zijn en zonder je kinderen en vrouw komen. Wat wel mogelijk is om hier eerst werk te vinden, dan op je 457 werken en het over zetten op een RSMS ;-). Dat doen de meeste hier met een gezin.

Uiteraard lukt het dan niet binnen half jaar zoals bij mij....
 
Amai amai, een werk en reisvisum is dus al uitgesloten! :)

Ach ja, ik bekijk het wel! Hebben de knoop nog niet doorgehakt of we de sprong gaan nemen of niet! Je moet inderdaad risico's durven nemen. Maar als je 2 kinderen hebt, hier in België een vast inkomen hebt allebei, een eigen zaak aant opbouwen bent, een eigen huis gebouwd hebt dan heb je wel wat zekerheid nodig om dit alles op te geven hé! Als je maar alleen bent is die stap veel sneller gezet omdat je dan alleen maar verantwoordelijk bent voor jezelf! :)

Ben toch nog steeds op zoek naar jobs in de sociale sector! Dus als jullie me wat namen van bestaande instellingen zouden kunnen geven zou ik dat ten zeerste appreciëren. Kan ik hen al een emailen om te horen hoe zij staan tov foreigners met mijn diploma en ervaring!

We bekijken het stapje voor stapje. Hebben er ook alle tijd voor dus dit mag wel even duren hoor!
 
Klopt en volgens mij mag je ook niet getrouwd zijn en zonder je kinderen en vrouw komen. Wat wel mogelijk is om hier eerst werk te vinden, dan op je 457 werken en het over zetten op een RSMS ;-). Dat doen de meeste hier met een gezin.

Uiteraard lukt het dan niet binnen half jaar zoals bij mij....
Het was ook geen aanval naar jou persoonlijk, maar er werd hier een WHV gesproken en dat was dus niet mogelijk. Dus vandaar mijn reactie.
 
Back
Top