Hoe werkt die #@$$% !!! Austimeline??

Charlot

New Member
Hallo allemaal, even wat minder online geweest omdat "mijn vel wat strak zat" (was dat letterlijk maar zo haha!), maar nu ga ik weer dapper verder. Ik probeerde na tip van Teuni op die Austimeline eens te kijken hoe het stond met de status van mijn Vetassess aanvraag. Maar... ik ben echt een ontzettende nerd (of eigenlijk: juist niet!), want ik snap er geen **** van :-o :lol:. Ik heb me geregistreerd, aangegeven wat ik zocht en daarna vond ik .....een groot leeg wit scherm?? Kan iemand mij uitelggen wat ik wel/niet moet doen?

Bedankt alvast!

groetjes, Charlotte
 
Hey Charlotte,

Austimeline is gewoon een site waar je kan zien hoever mensen al staan die met emigratie naar Australië bezig zijn. Maar die mensen vullen dat dus zelf in via edit.
Je kan dus jezelf registreren en via edit dan aangeven wat je al allemaal deed, zowel voor skills assessment als visa application. Maar er op vinden hoever Vetassess staat met jouw dossier zal je er dus niet op vinden.
Helpt dit je wat?
Grtjs,
Nath
 
Hey Nath,

Bedankt! Ja dit maakt het wel iets duidelijker... ik begreep alleen niet hoe je dan inderdaad de sta-va-za kon zien van mijn dossier... Ik weet wanneer ik het verstuurd heb, maar wanneer het dan is aangekomen, laat staan behandeld wordt... Gewoon dus nog even voor de brievenbus blijven liggen begrijp ik :wink:

groetjes, Charlot
 
Hahaha! Ja klopt - sorry, heb jaren bij een organisatie gewerkt waar ze dol zijn op afkortingen.  :wink:
 
He charlot,

was blijkbaar niet helemaal duidelijk geweest over austimeline.
is alleen een site waar iedereen zijn gegevesn kan invullen zodat je kunt checken hoever een bepaalde instantie is.
Beetje laat antwoord maar is hier op werk druk. Veel gewassen die nu van het land af komen wat anders goed fout gaat met deze droogte.
maar ik klaag niet hoor over het weer echt perfect uit te houden.


groetjes Teuni
 
Hai Teuni,

begreep ik inmiddels ja ! Zoals ik als schreef heb ik wat dat betreft nog wel wat te leren. :) Maar tegen de tijd dat ik een visum heb (??) snap ik vast alles. Heb je ondertussen al wat mogen horen van Vetassess? Gewassen? Jullie zitten in de landbouw begrijp ik? Succes! Dit weer is heerlijk, maar ons landje is er inderdaad niet overal ingericht op dat het wel eens zo warm kan zijn voor langere periode... Anders had je vast wel mangobomen geplant...

groetjes! Charlot
 
Back
Top