Wij zij nu bezig om die Lafha regeling te krijgen. Er is nu nog wat onduidelijkhijd over maar we hebben iemand die dat voor ons uitzoekt. Laat je niet gek maken door wat je kan terug krijgen. Je hebt er pas recht op als je 45.000 per jaar (ex superannuation) of meer verdiend. Er is ook een maximum wat je kunt krijgen. Hoeveel kom ik nog op terug. Het gaat om huur en eten, wij hebben de schoolkosten ook doorgegeven.
Je krijgt het Lafha-geld van de Aus.belasting via je werkgever die dat weer op jouw rekening stort. Wij betalen gewoon iets van 40% belasting over het salaris net als elke Australier, niks minder.
Wanneer je een permanent visum krijgt houd deze regeling natuurlijk ook op.
Als ik meer weet horen jullie het.
(Lizzyhas kom je ook op ons chocolade uitje? De datum is nog niet bekent maar je bent uiteraard welkom)
Groetjes Marga
Je krijgt het Lafha-geld van de Aus.belasting via je werkgever die dat weer op jouw rekening stort. Wij betalen gewoon iets van 40% belasting over het salaris net als elke Australier, niks minder.
Wanneer je een permanent visum krijgt houd deze regeling natuurlijk ook op.
Als ik meer weet horen jullie het.
(Lizzyhas kom je ook op ons chocolade uitje? De datum is nog niet bekent maar je bent uiteraard welkom)
Groetjes Marga