Hoelang duurt het alvorens je een case officer toegewezen krijgt?

Zanzibar

New Member
Hi all,

Begin mei 2009 onze aanvraag voor een GSM subclass 175 visum gedaan. Tot nu toe geen reactie. We staan op de CSL, SOL en MODL. Enig idee binnen welke termijn we normaal gezien een case officer toegewezen zullen krijgen?

Alvast bedankt voor de feedback!

Zanzibar
 
Ik gok over een paar maandjes..
Zijn ze nu niet bij December 2008?? Jacob en Marijke (dec 2008) hebben net een CO toegewezen gekregen.
 
Klopt wat Alie zegt. Helaas gaat het dus toch niet zo snel voor mensen op de CSL, want ik zie weinig berichten van mensen die op de CSL staan. Wij hebben ingediend in april.
 
[quote author=skippie link=topic=10391.msg146394#msg146394 date=1252573700]
Klopt wat Alie zegt. Helaas gaat het dus toch niet zo snel voor mensen op de CSL, want ik zie weinig berichten van mensen die op de CSL staan. [/quote]

Een troost; het gaat nog minder snel voor de mensen die NIET op de CSL staan  :|
 
Is er een plek waar je 'officieel' kunt zien bij welke aanvraag maand ze momenteel zijn? alieNL zei dec '08 loopt dat ook echt op die manier? Ben bang van niet maar wie weet... :cry: Thanks!
 
Dat gaat dan alleen over de CSL aanvragen en niet over de andere aanvragen. De aanvragen van mensen zonder een beroep op de CSL liggen te verstoffen en daar wordt dit financiele jaar niks meer mee gedaan.
 
Op het UK-forum is veel te vinden over processing times en statistieken, zoals:

http://www.pomsinoz.com/forum/migration-issues/67671-latest-gsm-processing-times-case-loads.html

http://www.pomsinoz.com/forum/migration-issues/57953-175-176-475-visas-online-timeline-monitor.html

en volgens mij gaat het voor Poms niet sneller dan voor Dutchies ...

Succes! Rachel
 
Geen idee hoe lang het duurt, Wij wisten niets van een Case Officer, maar nu belt rob net op dat we een VISUM hebben!!!  :up:
 
:lol:
Gefeliciteerd !
(voor Australie of nz ?, heb het wel een beetje gevolgd maar niet helemaal... :oops:)
Maar in ieder geval gefeliciteerd!
 
Back
Top