Hoelang duurt het voor WHV binnen is ??

Teuni

New Member
Hoi,

Op het moment is er top drukte voor de WHV volgens site DIMIA.
Heeft iemand inzicht hoelang het duurt vanaf moment vanaf online indienen tot ontvangst grand letter?????
Kom misschien nog in tijdnood.
17-11 vertrek ik naar Nepal en als ik terug ben ben ik 31. ^%@$%^#$%&@<br /<
Of ben ik heel blond bezig en geld datum van indienen aanvraag per mail als datum die DIMIA aanhoudt??

groetjes Teuni
 
Ik had hem geloof ik de volgende dag al. Ik kreeg geen grant letter, alleen een email en heb na aankomst in Brisbane op het DIMIA kantoor de sticker in mijn paspoort laten zetten. Kweetniet of dat eigenlijk noodzakelijk is, tegenwoordig lijkt die sticker niet meer te boeien en kijken ze toch alleen maar of je in de computer zit.
Dit was overigens 3 jaar geleden...
 
Hi, mijn zoon heeft er 2 weken op moeten wachten... pasgeleden dus ik denk dat je net op tijd bent!!!  :up:

Goeie reis!
 
Hoi Leena,

Dan kun jij me misschien helpen wat dan als datum geldt dat je aan de criteria moet voldoen.

Datum van indienen of datum van verlenen verlenen visa.
wat dat kom ik dus nergens tegen op DIMIA.

groetjes Teuni
 
[quote author=Teuni link=topic=2985.msg34050#msg34050 date=1130745522]
Datum van indienen of datum van verlenen verlenen visa.
wat dat kom ik dus nergens tegen op DIMIA.
groetjes Teuni
[/quote]

Hoi Teuni ! Mag ik even inbreken ? Ik denk dat je namelijk pas een visum (welk visum dan ook ) verleend krijg mits je aan de criteria voldoet en dat moet je dus op orde hebben op de datum van indienen anders krijg je toch geen enkele visum ooit toegekend lijkt mij ?  :?

Suc6 er maar weer mee !

Ingrid  :cool:
 
Hi, volgens mij moet je op het moment van het aanvragen niet ouder zijn dan 30.... Maar dat is mijn bescheiden mening hoor!!! Ik zou me er niet al te druk over maken, ik neem aan dat je hem al hebt aangevraagd???? Zo niet dan meteen maar ff doen hè!! Je hebt toch een jaar de tijd na het verkrijgen van je visum om hem te gebruiken.. (en vanaf arriveren een jaar om lekker rond te reizen!) succes hè!  :cool:
 
bedankt voor de info !!

@aussielover : klinkt op zich logisch toch ga je in kritieke situraties allerlei kronkels bedenken waarom het anders zou zijn.

@ Anne : Wacht met spanning af, mijn 30 minuten zijn allang voorbij.
 
Hi Teuni,

Misschien heb je hier wat aan:
https://www.ecom.immi.gov.au/visas/applyNow.do?form=WHM#pop1

Succes ermee in iedergeval.

Groetjes,
Mel
 
Back
Top