Hoelang nog na medicals?

MicNic

XPdite Sponsor
Hebben gisteren onze medicals gedaan en dat was het laatste wat nog gedaan moest worden. Wij hebben ons visum aangevraag voor 1 juli 2004, dus VOG en medicals zitten aan het einde van de lange wachttijd. Weet iemand hoe lang het normaal gesproken nog duurt na je medicals voordat je bij een visum aanvraag oude-stijl te horen krijgt of het doorgaat of niet.

Michel
 
[quote author=MicNic link=topic=945.msg7219#msg7219 date=1105513551]
Hebben gisteren onze medicals gedaan en dat was het laatste wat nog gedaan moest worden. Wij hebben ons visum aangevraag voor 1 juli 2004, dus VOG en medicals zitten aan het einde van de lange wachttijd. Weet iemand hoe lang het normaal gesproken nog duurt na je medicals voordat je bij een visum aanvraag oude-stijl te horen krijgt of het doorgaat of niet.

Michel
[/quote]
Heb je de medicals uit je zelf gedaan of had je een verzoek van DIMIA ontvangen? Als er om medicals en VOG's wordt gevraagd dan duurt het nog een paar weken (uit mijn hoofd 4) en zal je CO een postieve beslissing nemen. Dan duurt het nog twee weken voordat je de 'grant letter' hebt.
 
:-o :-o :-o
Hmmmmm...........Dat zou dus betekenen dat we deze week bericht zouden moeten krijgen. Ik ben in eerste instantie van 2 maanden uitgegaan.

:-D :roll:
 
[quote author=Jeroen link=topic=945.msg7243#msg7243 date=1105524249]
:-o :-o :-o
Hmmmmm...........Dat zou dus betekenen dat we deze week bericht zouden moeten krijgen. Ik ben in eerste instantie van 2 maanden uitgegaan.

:-D :roll:
[/quote]
We hadden het over "het oude systeem". Ik weet niet of dat ook voor de "nieuwe methode" werkt.

En ....  4 weken + 2 weken is al bijna 2 maanden. :p
 
Hebben het inderdaad op verzoek van DIMIA gedaan (wij waren nog van de aanvraag van voor 1 juli 2004). Dus hopelijk hebben we met een beetje geluk eind februari antwoord......

Mag ook wel een keer, na een jaar wachten! :wink:

Michel
 
Back
Top