Hoeveel kans na medicals ?

delvis

Member
Volgende week gaan we onze medicals doen.
Als je in het stadium zit van : goed gekeurde state sponsoring (WA), CO , strafregister uitreksel (dat blanco is ;-))), medicals .. hoeveel kans is er nog dat je dan een negatief advies krijgt?

Zijn er mensen , of kennen jullie iemand die dan toch nog geweigerd wordt ??
Kwestie van toch al wat te beginnen zweven ;-)

grtz
 
Vind ik een heeel goeie vraag. Wij zitten nog lang niet in dat comfortabele stadium (manlief begint zelfs serieus te twijfelen :-( ), maar mij lijkt dat het op dat moment toch wel heel vreemd moet gaan lopen om nog te worden geweigerd, niet?
Ook wel benieuwd wat de rest hierover te vertellen heeft...
 
Ik denk dat de kans erg klein is om nu nog geweigerd te worden. Sterker nog ik denk dat het niet mogelijk is, er is geen reden om te weigeren! Of er moet een quotum gehaald zijn, waardoor er stop is of iets dergelijks ..

Ik denk dat jullie je geen zorgen hoeven te maken...
afro.gif
 
Volgende week gaan we onze medicals doen.
Als je in het stadium zit van : goed gekeurde state sponsoring (WA), CO , strafregister uitreksel (dat blanco is ;-))), medicals .. hoeveel kans is er nog dat je dan een negatief advies krijgt?

Zijn er mensen , of kennen jullie iemand die dan toch nog geweigerd wordt ??
Kwestie van toch al wat te beginnen zweven ;-)

grtz
Ligt er aan wat er uit je medicals komt. Maar als je er van overtuigd bent dat je gezond bent, dan denk ik dat er niet veel meer mis kan gaan. Ze zouden volgens mij niet om medicals vragen als je aan alle eisen voldoet.
 
Back
Top