Hoeveel pagina's van contact history hebben jullie? En nog wat vragen..

Ninti

Member
Hallo iedereen die in hetzelfde schuitje zit ;) of zat!

Ik ben nieuwsgierig hoeveel pagina's andere mensen hebben opgestuurd?! Wij communiceren veel via f.b, ik heb de witregels verwijderd en de tekst verkleint tot 8pt, maar het is nog steeds zoveel! En dan heb ik het niet over de gmail en skype history, dat is minder. Totaal toch wel 200 vellen papier (veelal dubbelzijdig afgedrukt ook nog....) Omdat het zoveel is, heb ik de f.b chat en de gmail history toch maar met een ringbandje gebundeld. Anders is het echt TE chaotisch om door te bladeren leek me! Is dat heel erg fout?

De notaris heeft de certified copies van geboortebewijzen en paspoorten met een rondje aan elkaar gemaakt. Maar dat hebben ze toch liever niet daar in Berlijn? Hij vroeg me of ik zeker wist dat er geen apostille moest op de certified copies. Ik dacht van niet?!
 
Er os verschil tussen apostille en gewaarmerkte kopie. Voor zover ik weet is gewaarmerkte kopie voldoende. Er hoeft ook geen ringetje aan.
 
Ik heb er geen enkele pag met contacthistorie bijgedaan alleen onze allereerste mail die ik toevallig vond

Ik heb m'n visum nog niet maar al wel een mail van ze gehad dat er verder niets meer nodig is van hun kant.
 
Ik heb een paar momentopnamen uit onze contacthistorie (voornamelijk email) gebruikt, was in totaal misschien 10 pagina's maximaal. Je hoeft echt niet alles op te sturen :) Doe gewoon een paar conversaties uit het begin van jullie contact, iets uit het midden en wat recenter materiaal.
 
Ik heb een paar momentopnamen uit onze contacthistorie (voornamelijk email) gebruikt, was in totaal misschien 10 pagina's maximaal. Je hoeft echt niet alles op te sturen :) Doe gewoon een paar conversaties uit het begin van jullie contact, iets uit het midden en wat recenter materiaal.

handige info.... die ik ga ik onthouden :)
 
Back
Top