Hoeveel 'startup' geld?

[quote author=Kathleen link=topic=4660.msg59575#msg59575 date=1147785895]
Lijkt wel alsof er een ware run op emigreren is ontstaan... waar komt toch al die ontevredenheid vandaan (sorry, ander topic... I know!)[/quote]
Dat idee had ik indd ook al. Een vriend van ons gaat ook al emigreren. Helaas niet naar Oz, maar naar Canada. Het lijkt indd steeds hotter te gaan worden, steeds meer mensen zijn ontevreden met Nederland en de regering en niemand ziet voorlopig verbetering (volgens mij is dat de reden). 't Wordt steeds crimineler, drukker, stressvoller enz hier.

Maargoed, ontopic: mmhh zo te horen valt het dus in de praktijk nog best wel mee met de kosten, dat is wel prettig. Ik weet niet of wij een emigratiebureau in de arm zouden nemen...ik denk dat het met wat uitzoekwerk ook wel te doen valt (hoop ik) om alles zelf te regelen. Maarja we hebben ook nog 2 katten die we dolgraag mee willen nemen. Dus is best wel een gedoe nog  :-o
 
hallo mensen,

Wij hebben ook een poes die we in eerste instantie mee wilden nemen.
Maar als je kijk wat voor geld het gaat kosten en wat we het lieve beestje dan wel niet aan doen door lang in het vliegtuig en nog 3 a 4 weken in quarantaine.
Dat willen wij onze lieve poes niet aandoen.

We hebben een geluk dat de mensen die ons huis overnemen, bekende zijn van ons die het beestje graag overnemen dus kan ze lekker op bekend terrein blijven wonen.

Maar nu weer even ontopic:  Dieren meenemen kost ook heel veel geld dus daar moet je in de begroting zeker rekening mee houden.

groeten marcel
 
Back
Top