hoi

zeg Jack als je niets zinnis te zeggen hebt zeg dan niets want aan dat gebrabbel van jou heb ik ook niets :p

ene lieve jack de spelfouten zijn speciaal voor jou  :up:

ene voor luuk nee ben nog nooit heel lang van huis geweest maar ik oef ook niet  van vandaag op morgen weg kan ook nog een jaar wachten of twee moet toch eerst sparen he maar je kunt nooit vroeg genoeg begginnen met info verzamelen toch?

NOU groetjes  :smile:

Lieve Rhiana,

Dank je voor de spelfouten maar zoveel in 1 zin is opmerkelijk.
[quote author=rhiana link=topic=8606.msg114425#msg114425 date=1206355328]
ene voor luuk nee ben nog nooit heel lang van huis geweest maar ik oef ook niet  van vandaag op morgen weg kan ook nog een jaar wachten of twee moet toch eerst sparen he maar je kunt nooit vroeg genoeg begginnen met info verzamelen toch?[/quote]

Als ik de kans kreeg om met dieren mijn inkomen te verdienen dan hoefde ik niet te twijfelen.

Om onmiddelijk te gaan roepen dat je een boedrij wil en dit ook misschien in Australia is een beetje ......!
Je hebt nog geen enkele diplomas en zonder wil zeggen geen leventje in Australia.
Waarom niet nu onmiddelijk gaan beginnen met een studie waar Australia om zit te springen zoals ....dierenarts.
Je bent nog zo jong.
Studie volgen in Nederland. werkstage lopen in Nederland en misschien wel in Australia.
Voldoende werkervaring krijgen in Nederland en dan gaan voor dat visum......

Is dat een goed idea Rhiana en hoe was mijn spelling.
Was dit zonder foutteen.

Cheers,

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=8606.msg114429#msg114429 date=1206359049]
Waarom niet nu onmiddelijk gaan beginnen met een studie waar Australia om zit te springen zoals ....dierenarts.
[/quote]

Nou moet Jack ook de realiteit niet uit het oog verliezen  :| .. dierenverzorgster is misschien iets beter haalbaar en geeft minstens net zoveel voldoening. :smile:

Succes met wat je plannen ook mogen zijn!

Groeten Sander

Nou Sander,

Je schat Rhiana wel op een laag niveau in.
Of was dit bijpasselijk niveau bedoeld voor Luuk.

Hopend maar dat Rhiana doorziet dat wat ze nu aan het doen is weinig uithaalt.

Cheers,

Jack :evil:

Hoi

ja sander dierenverzorgster is meer haalbaal voor mij dan dierenarts

dus jack heeft sander mij niet te laag in geschat
dierenarts is voor mij gewoon weg niet haalbaar dit weet ik al een lange tijd

wat ben ik dan nu aan het doen jack

Groetjes  :up:

[quote author=rhiana link=topic=8606.msg114986#msg114986 date=1206964843]
wat ben ik dan nu aan het doen jack[/quote]

Dat weet ik niet lieve Rhiana , dat weet je toch wel van jezelf.

Ik zal je helpen, mischien zittend achter de pc een berichtje tikken :roll:
Weet je het weer :up:

Doei Rhiana,

Groeten van Jack :evil:

Hoi

ik bedoel wat jij hebt staan dat ik moet door zien dat wat ik nu doe niets uithaal
wat bedoel je daar dan mee ik weet ook wel dat ik nu een bericht aan het typen ben !!!!!

en dan nog wat je hoeft je berichten niet te typen alof ik een kind van vier ben oke  :up:

Groetjes

Back