Hollandse groeten!!

amoz

New Member
Hoi QLD-NLD-ers!

Veel liefs en groeten vanuit regenachtig Amsterdam! De haring, patatjes oorlog en de mosselen smaakten wederom fantastisch. Terras heeft er echter (nog) niet ingezeten, maar wel een avondje op de Parade geweest :wow3:. En net terug met oerhollandse roodverbrande toet uit prachtig Portugal.

Nu nog een hele zaterdag in Amsterdam om oa heeeeeel veeeel tubes Paradontax en NLse boeken te kopen (verder nog wensen uit Brisbane?) en een zondag in het Vondelpark (met oa wat NLse XPdite members) en dan zijn we weer op weg naar jullie.

Ben er effe uit geweest, maarruh: Wat staat er zoal op het program voor de komende tijd?

Tot gauw!

X Annemiek
 
Hiya

Zo te horen heb je het prima naar je zin! Je hebt in ieder geval Brisbane's koudste Augustus maand in a long, long time mis gelopen. It is bloody freezing :-D ...9 graden!! op het "heetst" van de dag! Nog een te gek weekend in A'dam en alvast een prettige terug reis.

Groetjes
Syl
 
Heb net voor mijn verjaardag vijf tubes paradontax gekregen. Hadden er zeven moeten zijn, maar de doos van mijn ouders was een beetje kapot gegaan....
 
Jep tot morgen! Verheug me er nu al op ... uhhh, met wisselende gevoelens, welliswaar ... :cry: Maar heb jij een kleinigheidje voor Tjarks en mij?? :lol: Het gaat wel een beetje regenen heb ik begrepen, baal!

Goed he, paradontax! Ik ga nu op weg om Ze te kopen. Hoeveel tubes heb je nodig om twee jaar door te komen: 10 of zo?

Beneden de tien in Brisbane, op het heetst van de dag! Jakkes! Blij dat we dat gemist hebben, zeg! Is geen lolletje bij ons thuis. Enne, ik had eigenlijk gehoopt dat het weer weer wat warmer zou zijn als we terugkomen. Zit dat erin?   
 
Het is vandaag al weer beter/minder erg. Moet zeggen dat ik erg snel geaclimatiseerd ben en echt zat te bibberen op de bank. Nu is het heerlijk. Gewoon met een longsleeve is het prima uit te houden. Je kunt dus veilig terugkeren  :wink:.
 
Leuk dat jullie er weer zijn en geniet van je vrije dag morgen. doe de groetuh aan Tjarco.

Rob
 
Hoi!
Zijn er weer! Na initieel wat trouble bij het inchecken op Schiphol (25 + 5 kilo mocht niet, maar 20 + 10 wel (nou ja 15 :wink:))  zijn we met paradontax en presentje van Annemiek en Maluka (leuk dat jullie er even waren, hoop niet al te veel last gehad van onze vrienden en familie?) om een uurtje of 9 's avonds aan  boord van onze boeing 747 richting Singapore gestapt en daar de volgende middag aangekomen en 's avonds weer op een vliegtuig naar Brisbane. En gisteren om 7 uur stonden we weer op QLDse bodem. Katjes opgehaald van de cattery, lekker gedouched en maar meteen naar het werk. Niet veel gedaan natuurlijk, behalve wakker gebleven. 's Avonds thais afgehaald en we redden het bed net voordat onze oogjes echt definitief dichtvielen om 8.30. Na een uurtje klaarwakkere break om 3 am net pas om 12.00 uur wakker geworden. Nu EKKA day, voor ons wasdag en lekker weer effe rustig in eigen huis zijn, voordat we er weer op z'n aussie's tegenaan gaan.

Ik hoop jullie allemaal weer snel te zien!

Annemiek

En voor ik het nog eens vergeet: felicitaties voor Tidjen!
 
Goed te horen dat je weer heelhuids over bent gekomen!
Wij last van jullie familie gehad?? Nee hoor....'t was erg gezellig....
Maar kan ik hier uit jouw verhaaltje opmaken, omdat wij wat eerder weggegaan zijn, dat wij de enige 2 Xpdite forummers zijn geweest die even langs zijn geweest?
 
[quote author=amoz link=topic=2288.msg24117#msg24117 date=1124245328]
En voor ik het nog eens vergeet: felicitaties voor Tidjen!
[/quote]

Gelukkig dat het met de bagage allemaal is gelukt. Bedankt voor de felicitaties. Mijn belevenissen op mijn verjaardag staan in mijn weblog. Ik ben behoorlijk verwend! Lekker he zo'n dagje bijkomen op exhibition dy. Wij gaan morgen de Ekka eens bezoeken, al zal het wel druk zijn met schoolkinderen die nog vrij zijn.
 
[quote author=Maluka link=topic=2288.msg24124#msg24124 date=1124258072]
Maar kan ik hier uit jouw verhaaltje opmaken, omdat wij wat eerder weggegaan zijn, dat wij de enige 2 Xpdite forummers zijn geweest die even langs zijn geweest?
[/quote]

Voor wat ik weet wel, ja. Maar misschien heb ik ze niet herkend; ze zaten in ieder geval niet in ons kringetje ...

Jullie cadeautje hangt reeds in onze keuken!
4137195_500_500_j7eJ.jpeg


Het weer is fantastisch, Syl! Gelukkig maar, en het voelt al een stuk minder koud aan als voordat we weggingen, of zijn we het mogelijk wat ontwend na NLse temperaturen  :?
 
Back
Top