hoofdmotivatie om te emigreren

wat is uit onderstaande wellicht de hoofdzaak om te emigreren naar OZ?

  • nederland te druk/vol

    Votes: 4 6.9%
  • mooier land/klimaat

    Votes: 16 27.6%
  • Betere mentaliteit/relaxed

    Votes: 13 22.4%
  • partner/fam. in OZ

    Votes: 9 15.5%
  • baanaanbod

    Votes: 1 1.7%
  • uitdaging/avontuur

    Votes: 15 25.9%

  • Total voters
    58
[quote author=MartijnT link=topic=4365.msg54738#msg54738 date=1144246434]
Volgens mij ben je "familie in NL" als reden om naar Oz te emigreren vergeten........ :wink:
[/quote]

"Schoonfamilie" :wink: :-D
 
:loldevil: Oja! Het schoonloeder!! Met stip op één!

[size=8pt](Geintje schoonmama...!)[/size]
 
Gekozen voor de familie. Gary wil namelijk errug graag terug naar huis...............die is er na 10jr. Nederland helemaal zat van nu en dan druk ik het nog netjes uit :)
 
[quote author=IRENE2 link=topic=4365.msg54775#msg54775 date=1144291965]
Inderdaad schoonloeder! :-D
(Dit is geen geintje schoonmama)
[/quote]

:thinking: :loldevil: :lol1: :rotflmao: :lol1: :lol1: :loldevil:

Wat is letterlijk een schoonloeder,

Die persoon die je uit het raam gooit met een ijskast er achteraan :-D :evil: :up:

Jack :evil:
 
[quote author=MartijnT link=topic=4365.msg54738#msg54738 date=1144246434]
Volgens mij ben je "familie in NL" als reden om naar Oz te emigreren vergeten........ :wink:
[/quote] :-D :-D :-D Is het zo erg met je dan?


greets,

Alex
 
[quote author=Bosco link=topic=4365.msg54950#msg54950 date=1144367971]
[quote author=MartijnT link=topic=4365.msg54738#msg54738 date=1144246434]
Volgens mij ben je "familie in NL" als reden om naar Oz te emigreren vergeten........ :wink:
[/quote] :-D :-D :-D Is het zo erg met je dan?
[/quote]

Gelukkig niet, ik kan prima met m'n schoonfamilie opschieten (en ik bedoel hier niet mee dat ik er prima op kan schieten).  Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen reden KAN zijn voor iemand.

Ik zag laatst een trailer op TV voor een "real-life" programma waarbij ze een echtgenoot "op lieten voeden" door zijn schoonloeder........... als je echtgenote / vriendin voorstelt om aan zo'n programma mee te doen weet je direct hoe laat het is.......... tijd om te vertrekken :lol:.

gr.

Martijn
 
[quote author=Bosco link=topic=4365.msg54950#msg54950 date=1144367971]
[quote author=MartijnT link=topic=4365.msg54738#msg54738 date=1144246434]
Volgens mij ben je "familie in NL" als reden om naar Oz te emigreren vergeten........ :wink:
[/quote] :-D :-D :-D Is het zo erg met je dan?

greets,

Alex[/quote]


Neehoor, fijne mensen en ze staan helemaal achter de beslissing al is het wel ooit moeilijk voor ze.
Maar ja het is ons leven en we blijven niet hier omdat zij dat willen.
Enne wat ik schrijf is alleen maar gekkigheid.
Trouwens , lijkt me toch een leuk plaatje datte
uit het raam met een ijskast er achteraan :-D :evil: :up:


Gr :-D

Jack :evil:
 
Tja,

eigenlijk kies ik ze allemaal, behalve dan familie daar en een baan, maar dat moet niet zo moeilijk worden (hopelijk  :-( )

maarre schoonfamilie is niet de enige reden, inmiddels is het ook eigen familie geworden, zie mijn post bij familie problemen.  :-o  :-o  :-o

@Jack, zonde van die ijskast joh!

Jess
:lol:
 
[quote author=jessica link=topic=4365.msg55077#msg55077 date=1144436038]
, zie mijn post bij familie problemen.  :-o  :-o  :-o

@Jack, zonde van die ijskast joh!

Jess :lol:[/quote]

Iedereen heeft van die "ellendige redenen" om te vertrekken maar als puntje bij paaltje komt in wat ik allemaal lees is dat bij lange niet de hoofdreden.
Meestal komen toch de positieve kanten van Australie teboven zoals minder stress ( hoop je ), omgang van de medemens, de natuur, wildlife enz.

Loop niet weg voor de ellende want dan kun je ook emigreren naar bv Polen of Rusland.

En Jes die ijskast die ik zie vliegen, deed het al jaren niet meer, maar als ze lastig doet heb ik een nieuwe er wel voor over  :lol:  :up:

Jack :evil:
 
Wat krijgen die arme schoonmoeders er toch weer van langs. Ik hoop dat ze komen spoken straks bij jullie in OZ :-D :-D :-D :-D :-D
 
[quote author=grutte link=topic=4365.msg55144#msg55144 date=1144486311]
Wat krijgen die arme schoonmoeders er toch weer van langs. Ik hoop dat ze komen spoken straks bij jullie in OZ :-D :-D :-D :-D :-D
[/quote]

Erger nog, die van mij woont in Oz :-D
 
Kunnen de schoonmoeders er niet allemaal bij elkaar gaan wonnen in een groot schoonmoeder huis aan de kust :-D :-D :-D
 
[quote author=IRENE2 link=topic=4365.msg55182#msg55182 date=1144493678]
Erger nog, die van mij woont in Oz :-D
[/quote]


:peace:     :peace:          :peace:       :wall: :wall:            :dizzy:          :depressed:              :lol1:           :lol1:              :rotflmao:

hhhhhhhheeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllpppppppppppppppppp. ik heb medelijden................;

Jack :evil:           :up:
 
Mijn grote vriend Jack te ontmoeten, mijn schuldeisers te ontlopen, omdat ik een rascist ben die in dit van parasiterende immigranten vergeven land geen heil meer zie..... of nee......misschien toch gewoon omdat ik het avontuur zoek en graag een nieuwe start wil maken! Een land waar mensen nog normaal tegen elkaar doen en waar het weer iedere dag heerlijk warm is.
 
Om wegwijspiet te worden voor het onderzoeksbureau "Control Risk" gevestigd te Melbourne.
Zodoende de schuldeisers van emigranter een adres te bezorgen en alles van hem te confisceren tot de laatste dollar is betaald.

Hierna een stoomboot charteren en emigranter in de zak van Sinterklaas terug laten varen naar.... of nee... ik kom emigranter daar niet tegen want hij redt het niet met zijn mentaliteit.

groeten Wim
 
emigranter, ik onthou me van commentaar in 'jouw topic'... Maar wil je aub niet je gezever overbrengen naar andere topics  :x
Wat je in je eigen topic zegt en doet, boeit me weinig, maar andere topics lopen vervuilen met je gemekker, is gewoonweg onbeschofd tegen de rest van de mensen.
 
[quote author=emigranter link=topic=4365.msg55324#msg55324 date=1144596776]
Mijn grote vriend Jack te ontmoeten, [/quote]

Anytime vriend, enne wil je mijn hemelse naam niet meer gebruiken in jouw antwoord.

[quote author=FOL link=topic=4365.msg55328#msg55328 date=1144600742]
emigranter, ik onthou me van commentaar in 'jouw topic'... Maar wil je aub niet je gezever overbrengen naar andere topics :x
Wat je in je eigen topic zegt en doet, boeit me weinig, maar andere topics lopen vervuilen met je gemekker, is gewoonweg onbeschofd tegen de rest van de mensen.
[/quote]

[quote author=emigranter link=topic=4365.msg55324#msg55324 date=1144596776]
  en waar het weer iedere dag heerlijk warm is.[/quote]

Iedere dag...........Dream on...

Ps; Australie houd zo'n rommel als jij buiten.
Dus dat is voor mij een goede reden om te emigreren, Back on topic

Jack :devil:
 
Back
Top