Hey nou als dierenartasassistente moet je best aan de slag kunnen hoor zonder omscholing. Ik ben toevallig nu opweg naar townsville, waar ik met mijn vriend ga wonen, die in het leger zit. Hievoor heb ik 8 maanden bij hem gewoond in Darwin waar hij toen zat voor zijn baan, maar ik heb daar gewoon 6 mnd als dierenartsassistente gewerkt, was totaal geen probleem. Iemand die in Townsville bij een praktijk werkt zei dat de nederlandse opleiding wat diergeneeskunde ook dierenartsassistente heel goed is vergeleken met de hele wereld.
Ik mag helaas een paar maanden niet werken omdat ik mijn prospective marriage visa moet afwachten en nu dus op een toeristen visum het land in ga, maar daarna zoek ik zeker weer een baan als dierenartsassistente, voorzie geen problemen hiervoor. Hopelijk kun jij ook wat leuks vinden in elk geval. wanneer ga je precies? of ben je er al? nu is er wel een grote kans dat er banen vrij komen omdat iedereen van het leger weer gaat verhuizen.
succes in elk geval!
Ik mag helaas een paar maanden niet werken omdat ik mijn prospective marriage visa moet afwachten en nu dus op een toeristen visum het land in ga, maar daarna zoek ik zeker weer een baan als dierenartsassistente, voorzie geen problemen hiervoor. Hopelijk kun jij ook wat leuks vinden in elk geval. wanneer ga je precies? of ben je er al? nu is er wel een grote kans dat er banen vrij komen omdat iedereen van het leger weer gaat verhuizen.
succes in elk geval!