hou mijn hart vast..

Hey nou als dierenartasassistente moet je best aan de slag kunnen hoor zonder omscholing. Ik ben toevallig nu opweg naar townsville, waar ik met mijn vriend ga wonen, die in het leger zit. Hievoor heb ik 8 maanden bij hem gewoond in Darwin waar hij toen zat voor zijn baan, maar ik heb daar gewoon 6 mnd als dierenartsassistente gewerkt, was totaal geen probleem. Iemand die in Townsville bij een praktijk werkt zei dat de nederlandse opleiding wat diergeneeskunde ook dierenartsassistente heel goed is vergeleken met de hele wereld.
Ik mag helaas een paar maanden niet werken omdat ik mijn prospective marriage visa moet afwachten en nu dus op een toeristen visum het land in ga, maar daarna zoek ik zeker weer een baan als dierenartsassistente, voorzie geen problemen hiervoor. Hopelijk kun jij ook wat leuks vinden in elk geval. wanneer ga je precies? of ben je er al? nu is er wel een grote kans dat er banen vrij komen omdat iedereen van het leger weer gaat verhuizen.
succes in elk geval!
 
Hey nou als dierenartasassistente moet je best aan de slag kunnen hoor zonder omscholing. Ik ben toevallig nu opweg naar townsville, waar ik met mijn vriend ga wonen, die in het leger zit. Hievoor heb ik 8 maanden bij hem gewoond in Darwin waar hij toen zat voor zijn baan, maar ik heb daar gewoon 6 mnd als dierenartsassistente gewerkt, was totaal geen probleem. Iemand die in Townsville bij een praktijk werkt zei dat de nederlandse opleiding wat diergeneeskunde ook dierenartsassistente heel goed is vergeleken met de hele wereld.
Ik mag helaas een paar maanden niet werken omdat ik mijn prospective marriage visa moet afwachten en nu dus op een toeristen visum het land in ga, maar daarna zoek ik zeker weer een baan als dierenartsassistente, voorzie geen problemen hiervoor. Hopelijk kun jij ook wat leuks vinden in elk geval. wanneer ga je precies? of ben je er al? nu is er wel een grote kans dat er banen vrij komen omdat iedereen van het leger weer gaat verhuizen.
succes in elk geval!

hoi lotte, wat leuk om te lezen dat je ook richting townsville vertrekt!
Momenteel ben ik terug in Nederland en druk bezig met mijn partner visa. Wat een gedoe allemaal.
Mijn partner zit nu in Wagga Wagga voor een training. Dus ik moet nu alleen alle puntjes op de i zetten.
En dat vlot allemaal niet zo!

Dank je voor de info! Tegen mij is iets heel anders verteld en ik ging er maar vanuit dat de vork ook zo in de steel zat!
Ga er meteen achteraan.
Wie weet lopen we elkaar over een paar maanden nog is tegen het lijf!
In iedergeval heel veel succes daar!
 
O ja idd best een gedoe dat visum. Ik ben momenteel aan het wachten op de uitslag voor mijn prospective marriage visa.
Wij zijn vorige jaar ergens in mei al begonnen alles op een rijtje te zetten, en alle info te verzamelen die we daarvoor nodig hadden. Zodat toen ik in November voor een maand naar nederland ging, alles compleet was op mijn verklaring van goed gedrag en geboorte bewijs uit nederland na dan. Maar ook die had ik online vanuit australie al aangevraagd, dus lagen klaar toen ik in nederland kwam. Zo kon ik direct het hele pakket opsturen, en dus niet zoveel tijd daar meer aan kwijt zijn. Om het allemaal alleen te doen is nog weer een stuk lastiger, hopelijk lukt het allemaal voor je! Heb nu wel bericht gehda dat alles in orde is, en dat ik weer van ze hoor als ze uitspraak doen over of ik hem krijg. Maar nu is de wachttijd wel iets van 9 maanden zei ze, dus dan heb ik nog 7 maanden te gaan!
Nou als je naar townsville komt laat het me maar weten.

groetjes Lotte
 
Back
Top