Housewarmingparty...

Aussielover

XPdite Sponsor
Hi all in Brisbane !

Ter ere van mijn nieuwe onderkomen organizeren mijn housemates onverwacht een housewarmingparty voor mij.  :dance:

Alleen.. het is aanstaande zaterdag 1 oktober al !   :-o  Is dat de Aussie style ?!

Dus.. voor alle liefhebbers en liefhebsters: housewarmingparty(BYO style)

Tijdstip: vanaf 19:00u.

Adres: te ontvangen via pmmetje !

CU later !

cheers,

Ingrid.
 
Heeeeeeel misschien kom ik (alleen). Tjarks wil het hele weekend saai op zijn gat thuis zitten, maar ik word al benauwd van de gedachte! Dussuh, waar zou ik moeten wezen in het geval dat ik inderdaad besluit te komen?
 
Alvast een heel gezellige houswarming toegewenst!!! Zoe is jarig op 1 Oct. dus we gaan 6-year-old-stuff doen!

Heel veel plezier!!!!
Syl
 
@ Annemiek: Ik zou het erg leuk vinden als je komt ! Adres per email is onderweg !

@ Syl: Ja, dank je ! Alvast gefeliciteerd met Zoe's 6de verjaardag !

@ Antier: U is van harte welkom, ik heb alleen nog geen senseootje dus slaan we de koffie maar over !!?  :eat:

Ingrid  :cool:
 
Ik zie je Zaterdag en lees ik het goed, is de party van 17.00 tot 19.00 uur??

En als limburger zijnde hou ik er wel van om te beginnen met een kopje koffie en vlaai!  :)

Groeten Rob
 
Hai Ingrid!

Gefeliciflapstaart met je nieuwe huus, en bedankt voor de uitnodiging! Ik ben al bezig dan, dus ik zal gewoon even aan je denken :)

Leuk dat er een house warming georganiseerd is voor je!

Cheers,

Irene
 
[quote author=Rob link=topic=2700.msg29463#msg29463 date=1127859418]
Ik zie je zaterdag en lees ik het goed, is de party van 17.00 tot 19.00 uur??

En als limburger zijnde hou ik er wel van om te beginnen met een kopje koffie en vlaai!   :)

Groeten Rob
[/quote]

@ Rob: Mooi !  :)

Nee, dan komen de gasten binnen want er komen gasten uit de Sunshine Coast ! :cool:

Ik verander het tijdstip wel voor de duidelijkheid ! Geloof dat mijn huisgenoten meer soort borrel in gedachten hebben zo te zien aan de voorraad sterke drank die ingeslagen is !   :drinking:

Maar neem vooral mee wat je niet laten kunt !  :evil:

Cu saturday !

@ Irene: Ja dank je ! Goh da's nou jammer zeg dat je niet kunt!  :-( Volgende x beter !  :)

Ingrid  :cool:
 
[quote author=Rob link=topic=2700.msg29463#msg29463 date=1127859418]
Ik zie je Zaterdag en lees ik het goed, is de party van 17.00 tot 19.00 uur??
[/quote]

no worries, was geen serieuze vraag!! enne Amoz, er is in mijn buikje altijd nog wel plaats voor een stuk lekkere limburgse vlaai.  :evil:


Rob
 
Sorry Ingrid kan niet komen ben d'r namelijk nog niet(in oz) hopelijk eind van november!!!!

Irma.

P.s. wel heel veel plezier a.k. zaterdag, maak er wat van !!!
 
[quote author=Rob link=topic=2700.msg29556#msg29556 date=1127896759]
er is in mijn buikje altijd nog wel plaats voor een stuk lekkere limburgse vlaai.  :evil:
Rob
[/quote]

(uh, hoezo buikJE ??  :?)
 
[quote author=amoz link=topic=2700.msg29744#msg29744 date=1127946949]
[quote author=Rob link=topic=2700.msg29556#msg29556 date=1127896759]
er is in mijn buikje altijd nog wel plaats voor een stuk lekkere limburgse vlaai.  :evil:
Rob
[/quote]

(uh, hoezo buikJE ??  :?)
[/quote]


GRRRRRR  :x

:cry:
 
Ja, Rob, zelfs lieve dametjes op leeftijd kunnen gemene geintjes maken  :evil:

(je begreep toch wel dat ik een geintje maakte, toch? Jij lange slanke adonis! :wink:)
 
[quote author=amoz link=topic=2700.msg29810#msg29810 date=1127979961]
Jij lange slanke adonis!
[/quote]

phew, voel me al weer beter. Het is maar een idee hoor, maar misschien kunnen we een nieuw topic houden over mijn wonderbaarlijk, goddelijk lichaam. misschien dat er nog meer mensen zijn, die behoefte hebben aan het uiten van hun gevoelens??  :cool:

Rob
 
Misschien kunnen we een speciale website met stichting oprichten.  :up: Je moet zo'n lichaam toch onderhouden  :roll:. En daar komen natuurlijk heel wat dingen bij kijken. Tijd voor de nodige steun lijk mij. Zijn er hier geen overheidssubsidies?
:-D :-D :-D
 
Laten we de zaak eens goed onder de loep nemen in Forest Lake binnenkort :-D

Groetjes
Syl
 
Oh nee Syl, moet ik wéér m'n torselet aan, en daar is het nu echt te warm voor! Please??? Hellup???
 
:-D :-D right, we hadden het over Rob's evaluation!! Maar als jij ook door de ballotage commissie wilt  :lol: tsja, dan zul je je misschien weer in het torselet moeten hijsen!

Groetjes
Sy
 
Back
Top